جشن تولد هنرمندان دی ماهی
دوشنبه 17 دي 1397 - 12:03:09
ایران مراسم نیوز: تقدیر از هنرمندان متولد دی‌ماه درحالی برگزار شد که مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوتان از فیلترینگ فضاهای مجازی انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، جشن تقدیر از هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ماه، امروز، 17دی‌، با حضور هنرمندان‌ متولد این‌ ماه و اعضای هیات مدیره این موسسه در مجموعه «باغ زیبا» برگزار شد.
سید عباس عظیمی مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوتان با بیان اینکه پنج سال است که در حال برگزاری این مراسم هستیم، افزود: 36 نفر از هنرمندان پیشکسوت متولد دی ماه هستند و خوشبختاته آمار اعضای این موسسه از 800‌ نفر عضو گذشته است. از سال جدید مبلغ هدیه‌ را افزایش دادیم. تا مدتی قبل 300 هزار تومان هدیه می‌دادیم که به اندازه یک‌ سکه نیم‌بها بود و الان که 500 هزار تومان است اصلا به چشم‌ نمی‌آید.
وی گفت: برای ما به این علت که به مراسم‌ها جشن می‌گفتند، مالیات خیلی سنگینی در نظر گرفته بودند به همین دلیل نام این مراسم را تجلیل گذاشتیم تا مشکلات مالیاتی برطرف شود.
مدیرعامل موسسه پیشکسوتان با انتقاد به فیلترینگ تلگرام و دیگر شبکه‌های مجازی گفت: واقعا نمی‌دانم چه کسی تصمیم گرفت تلگرام را فیلتر کند؟ چون الان بسیاری از مردم با فیلتر شکن‌ها وارد فضاهایی می‌شوند که نباید این اتفاق می‌افتاد. سایت‌های نامناسب که دائماً وقتی فیلترشکن‌تان روشن است برایتان می‌آید شرایط خیلی بدی را ایجاد کرده است. این ضربه بزرگ و مهلکی به فرهنگ ما بود. می‌خواستند از یک مشکل بزرگ یا حتی کوچک جلوگیری کنند اما اتفاق بزرگتری رقم خورد. کاش با کارشناسان متخصص در این خصوص صحبت می‌شد. کاش حداقل بررسی می‌شد که تبعات این دو اتفاق چه خواهد بود و پیش‌بینی می‌کردند در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. امیدوارم بتوانیم این مشکلات را جبران کنیم.
عظیمی با اشاره به مبلغی که ماهیانه به حساب هنرمندان عضو این موسسه واریز می‌شود، گفت: ماهیانه 150 هزار تومان به حساب شما هنرمندان واریز می‌شود، اینها حقوق نیست بلکه این یک هدیه ماهیانه است که به عنوان حق عضویت به شما داده می‌شود.
او بیان کرد: استاد سید حسن ارژنگ‌نژاد مسن ترین هنرمند پیشکسوت این موسسه‌ هستند و متولد سال 1300 هستند.
در ادامه مراسم از هنرمندان متولد این ماه تجلیل شد.
خسرو سینایی، افلیا پرتو، اکبر آزاد، تورج شعبان‌خانی، ابراهیم پشت پناه، سید حسن ارژنگ‌نژاد، علی راه جیری، رضا ناجی، هما جدی‌کار، محسن روشن، علی اکبرپور، محمود پاک‌نیت، رسول اولیا زاده، آرش تاج، مریم معترف، ضیاالدین خطیر، یوسف صدیق، ایرج یکه زارع، مسعود صدیق، جواد علیزاده مقدم، اسماعیل فضل فرهادی، داود فرش‌باف لواسانی، صفر سامی، علی‌محمد جعفری دارنجانی، سیدرضا عالمی از هنرمندان‌ متولد دی‌ماه هستند.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/395/جشن-تولد-هنرمندان-دی-ماهی
بستن   چاپ