برپایی جشنواره نوروزی در مازندران
دوشنبه 20 اسفند 1397 - 12:33:05
ایران مراسم نیوز: استاندار مازندران خواستار برپایی جشنواره نوروزی برای ایجاد نشاط در استان شد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، احمد حسین زادگان صبح دوشنبه در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خواستار تهیه جشنواره و بسته‌های نوروزی در ایام عید شد و گفت: جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری برای نشاط در استان اجرا شود.
وی خواستار برگزاری نمایشگاه‌های دائمی و فصلی در استان شد و گفت: مجموعه برنامه‌هایی برای غنی سازی ایام نوروز در استان اجرا شود و برپایی جشنواره نوروزی در استان برای مسافران و اهالی لازم است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تهیه 29 برنامه فرهنگی در ایام نوروز در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل از نماز تا ساز را شامل می‌شود و ادارات اوقاف و تبلیغات اسلامی برنامه‌های خوبی طراحی کرده اند.
محمود شالویی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی درنظر گرفته شده است گفت: برپایی نمایشگاه‌های متعدد در حوزه‌های مختلف در مبادی ورودی و خروجی استان درنظر گرفته شده است.
وی افزود: تدوین مجله گردشگری، استفاده از ظرفیت هنرمندان برای معرفی مازندران پاک، توجه ویژه به فرهنگ بومی و صدور 100 مجوز برای موسیقی زنده و سنتی از دیگر برنامه‌ها است.
شالویی ادامه داد: معرفی سامانه سفرها در فضای مجازی، اجرای نمایش‌های طنز خیابانی، خیمه معرفت، اجرای نمایشگاه کتاب در 11 شهرستان، اجرای برنامه‌های مذهبی تحویل سال، سفره هفت سین، تبلیغات محیطی و برنامه نمایش در 18 نقطه از سواحل و پارک‌های استان از دیگر برنامه‌ها است.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/3931/برپایی-جشنواره-نوروزی-در-مازندران
بستن   چاپ