آغاز کار انجمن قلم شهرستان بشاگرد
يکشنبه 19 اسفند 1397 - 17:51:50
ایران مراسم نیوز: انجمن ادبی قلم منطقه بشاگرد که در ادامه اجرای طرح «مدرسه جهادی خواندن» در سال جاری شکل گرفت، طی مراسمی با حضور دبیرکل نهاد و معاون بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، با دریافت شناسنامه رسمی از این بنیاد، آغاز به کار کرد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، مراسم آغاز به کار رسمی انجمن ادبی قلم شهرستان بشاگرد، با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، جواد محقق، معاون بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و جمعی از مدیران و مسئولان نهاد، در کتابخانه حاج عبدالله والی خمینی‌شهر در شهرستان بشاگرد برگزار شد.
علیرضا مختارپور در این مراسم با اشاره به روند شکل‌گیری انجمن ادبی قلم در شهرستان بشاگرد، در سخنانی گفت: به لطف پروردگار، با همراهی گروهی از استادان هنر، ادبیات، هنرهای دستی و تجسمی، حرکتی در منطقه بشاگرد با عنوان طرح «مدرسه جهادی خواندن» آغاز شد که در ادامه با حضور جمعی از جوانان باانگیزه و علاقه‌مند این منطقه در پنج مرحله برگزاری، به نتایج سازنده‌ای رسید.
او افزود: پس از اجرای هر دوره از طرح مدرسه جهادی خواندن در بشاگرد، استادان حاضر در این دوره‌های با تشکیل جلساتی در نهاد کتابخانه های عمومی کشور، چند موضوع را مورد بحث قرار دادند و مصوباتی را برای اجرا در دور بعد به تصویب رساندند که خوشبختانه بسیار زود وارد مرحله اجرایی شد که ما امروز شاهد یکی از ثمرات آن هستیم.
تولد یک انجمن ادبی از دل طرح مدرسه جهادی خواندن
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به آغاز به کار رسمی انجمن قلم بشاگرد، گفت: خوشبختانه این انجمن که از دل برگزاری دوره‌های ارائه شده در طرح مدرسه جهادی خواندن بیرون آمد، امروز با دریافت مجوز رسمی از بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان آغاز به کار خواهد کرد که امیدوارم در مسیر حرکت خود با توفیق همراه باشد.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/3917/آغاز-کار-انجمن-قلم-شهرستان-بشاگرد
بستن   چاپ