سامانه جامع غرفه‌سازی، گامی بزرگ در تسهیل امور صنعت غرفه‌سازی
دوشنبه 17 دي 1397 - 00:48:00

ایران مراسم نیوز: سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران با جمعی از مسئولان انجمن غرفه سازان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران
در این جلسه که با حضور ظفرجویان معاون فنی و مهندسی ، رنجبران مدیر طراحی - غرفه آرایی و معماری داخلی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و همچنین جعفرزاده رئیس هیات مدیره انجمن غرفه سازان و دیگر مسئولان مربوطه این انجمن همراه بود، رئیس انجمن غرفه سازان ‌ انتصاب حسین زاده به سرپرستی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران را تبریک گفت و به این نکته اشاره کرد که در زمینه سهولت غرفه سازی کارهای مفید و خوبی در چند سال اخیر انجام شده است.

وی ایجاد سامانه جامع غرفه سازی را یک گام بزرگ در تسهیل امور مربوط به این صنعت برشمرد چرا که راه اندازی این سامانه باعث حذف کاغذبازی و راحت‌تر شدن انجام امور بصورت آنلاین، با سرعت بالا، کاهش تعداد تخلفات ممکنه و بصورت کاملا شفاف در راستای تحقق دولت الکترونیک شده است.

جعفرزاده در این دیدار درخواست کرد تا این انجمن با کمیته تدوین برنامه های برگزاری نمایشگاه‌ها در طول سال هماهنگ شده تا زمانبندی بهتری جهت غرفه‌سازی در هنگام برگزاری هریک از نمایشگاه‌ها بوجود آید.

رئیس انجمن غرفه‌سازان همچنین اعلام آمادگی کرد تا این انجمن در نمایشگاه‌های خارجی نیز مشارکت کرده و بتواند غرفه آرایی پاویون‌های ایران در نمایشگاه‌های خارجی را با هزینه‌های بسیار کمتر به انجام برساند.

وی از در نظر گرفتن تسهیلاتی برای افزایش اعضای فعال در این انجمن خبر داد و پیشنهاد نمود تا با همکاری و حمایت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران این انجمن بتواند در دیگر مراکز نمایشگاهی کشور نیز فعالیت بیشتری را انجام بدهد.

در پایان جلسه نیز حسین زاده با استقبال از پیشنهادات و مطالب ارایه شده درخواست کرد تا اینگونه جلسات با انجمن غرفه‌سازان ادامه داشته باشد تا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این تشکل بهتر و کاملتر استفاده شود.

وی همچنین ابراز داشت که از این انجمن انتظار می‌رود تا به عنوان یکی از بازوهای اجرایی صنعت نمایشگاهی پیشنهادات کاملتر و بهتری را با انجام تحقیقات مناسب و آموزش نیروهای متخصص در جهت بهتر برگزار شدن نمایشگاه‌های داخلی و مخصوصاً مشارکت بهتر پاویون های جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه‌های خارجی ارایه نماید.

وی همچنین حمایت کامل خود را از طرح‌های با کیفیت و موثر این انجمن که در راستای بهبود اشتغال در کشور چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم تاثیر گذار است اعلام نموده و اذعان داشت که انجمن
غرفه سازان می‌تواند نقش موثری در اشتغال زایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم داشته باشد.

حسین زاده از این تشکل درخواست کرد که در صورت بروز تخلف نیز با تشکیل کمیته‌ای به این امر در اسرع وقت رسیدگی کرده و در جهت سهولت کارهای مربوط به این امور سهولت بیشتری را ایجاد کند. /2


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/391/سامانه-جامع-غرفه‌سازی،-گامی-بزرگ-در-تسهیل-امور-صنعت-غرفه‌سازی
بستن   چاپ