جشنواره زنان و تولید ملی
شنبه 18 اسفند 1397 - 16:20:01
ایران مراسم نیوز: سرپرست اداره کل بانوان شهرداری تهران با تاکید براینکه جشنواره زنان و تولید ملی عرصه حضور کارآفرینان اجتماعی است، گفت: تمامی کارآفرینان حاضر در این جشنواره در جهت انجام مسئولیت اجتماعی خود در جهت توانمندی زنان سرپرست خانوار تلاش می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، در حاشیه چهاردهمین جشنواره زنان و تولید ملی - که از 15 اسفند ماه در مرکز نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری در حال برگزاری است - درخصوص این دوره از جشنواره گفت: شهرداری تهران برای حل مسائل اجتماعی شهر برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد که یکی از این برنامه‌ها توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است.
سرپرست اداره کل بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در بخش‌های فردی، اجتماعی و اقتصادی صورت می‌گیرد، اظهارکرد: در حوزه مسائل فردی و اجتماعی مباحثی چون سلامت‌، آموزش مهارت‌های فردی، موضوعات خانواده محوری و مددکاری مورد نظر و در بحث اقتصادی، موضوع کارآفرینی و اشتغال زنان سرپرست خانوار و توانمند سازی اقتصادی آنان مورد تاکید است.
وی ادامه داد: در این بخش برنامه‌هایی برای تقویت اشتغال خانگی و کارآفرینی برای این بانوان تدوین شده که یکی از آن‌ها جلب حمایت بخش خصوصی و کارآفرینان اجتماعی در حل مسایل این گروه است.
سرپرست اداره کل بانوان شهرداری تهران افزود: در این برنامه با بنگاه‌های کارآفرین طرح بحث شده و آن‌ها درجهت مسئولیت اجتماعی خود، بخشی از ظرفیت اشتغالشان را به این گروه اختصاص می‌دهند. این بنگاه‌ها زنان سرپرست خانوار معرفی شده از سوی اداره کل امور بانوان را در مشاغل مرتبط استخدام و بیمه می‌کنند و در مسیر توانمندسازی اقتصادی این زنان قدم برمی دارند.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/3850/جشنواره-زنان-و-تولید-ملی
بستن   چاپ