ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار شد
جمعه 17 اسفند 1397 - 13:47:19
ایران مراسم نیوز: دبیر کارگروه مد و لباس کشور معتقد است که در ایران نهاد دولتی در حوزه مُد دخالت ندارد گرچه در کشورهایی اروپایی صاحب مُد این امر برعکس است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،227 هزار و 891 نفر در این آزمون شرکت می‌کنند که حدود 105 هزار نفر زن و بقیه مرد هستند. حدود 15 هزار نفر از شرکت‌کنندگان نیز مدرک دیپلم دارند و بقیه کاردانی به بالا هستند.
بیش از 4 هزار و 600 نفر پس از گذراندن دو آزمون کتبی و مصاحبه در دستگاه های اجرایی پذیرفته خواهند شد.
بر اساس اجرای ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل شیوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی و با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور، ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای جذب در 20 دستگاه برگزار شد.
این دستگاه ها شامل «سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان های امور مالیاتی، بهزیستی، تعزیرات حکومتی، ثبت اسناد و املاک کشور، جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، حفاظت محیط زیست، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ، شیلات، هدفمندسازی یارانه‌ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی)، مرکز اورژانس تهران، وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان» است.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/3801/ششمین-آزمون-استخدامی-فراگیر-دستگاه-های-اجرایی-برگزار-شد
بستن   چاپ