خاستگاه یکی از گران‌ترین عرق‌های گیاهی
يکشنبه 12 اسفند 1397 - 13:16:43
ایران مراسم نیوز: مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: دومین جشنواره بیدمشک ارومیه با هدف برندسازی این محصول برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، علی اصغر احمدزاده با اشاره به برگزاری جشنواره بیدمشک در ارومیه اظهار کرد: این جشنواره برای دومین بار از تاریخ 25 تا 27 اسفندماه اجرا خواهد شد و مکان آن نیز در محوطه ضلع غربی مسجد جامع و همچنین جنب بازار تاریخی آن خواهد بود.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: هدف از برگزاری دومین جشنواره بیدمشک در محل تعیین شده، در مرحله اول شناساندن آثار تاریخی شهرمان به بازدیدکنندگان و همچنین مخاطبان رسانه‌ای است.
احمدزاده یادآور شد: بانی این جشنواره، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و دبیر برگزاری آن نیز مدیریت ارتباطات و امور بین الملل است که با همکاری و مشارکت سایر معاونتها و سازمانهای شهرداری، این جشنواره اجرا خواهد شد. از تمامی شهروندان دعوت می کنیم که در تاریخ برگزاری نمایشگاه و جشنواره بیدمشک از محل برگزاری آن بازدید کنند.
دبیر برگزاری دومین جشنواره بیدمشک ارومیه خاطرنشان کرد: شهرداری ارومیه می‌کوشد تا بیدمشک را که هم اکنون در خطر ثبت و معرفی به نام شهرهای دیگر است، حفظ و تحت عنوان برند ارومیه در سطح کشور و منطقه بشناساند و از این رو با همکاری و تعامل با سایر سازمانها و ادارات کل متولی استانی امیدوار است این مهم را به نتیجه برساند.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/3623/خاستگاه-یکی-از-گران‌ترین-عرق‌های-گیاهی
بستن   چاپ