519 اثر به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی
شنبه 11 اسفند 1397 - 09:40:23
ایران مراسم نیوز: دبیر علمی جشنواره «مدرسه ایرانی، معماری ایرانی» گفت: 519 اثر تا پایان مهلت مقرر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، ریمان فرحزا در نشستی خبری گفت: هشتمین همایش و نمایشگاه ملی و نخستین همایش بین المللی «مدرسه ایرانی، معماری ایرانی» با حضور وزیر آموزش و پرورش، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس کشور برگزار می شود.
دبیر علمی جشنواره با اشاره به واگذاری میزبانی این همایش به استان یزد عنوان کرد: این همایش دارای سه بخش علمی، فنی و عکاسی است که مسابقه عکاسی برای نخستین بار در این جشنواره برگزار شده است.
وی همچنین با اشاره به مخاطبان این جشنواره سه گروه دانشجویان، سازمان نوسازی و مشاوران هستند، گفت: تعداد ثبت نام کنندگان در این جشنواره 625 نفر است و 519 اثر در سه بخش طراحی، عکاسی و مقاله دریافت شده است.
فرحزا ادامه داد: این مقالات با محوریت هویت‌بخشی فضای آموزشی و احیای معماری اسلامی، الگوهای توسعه پایدار، مدرسه سبز، تکنولوژی ساخت و صنعتی سازی و... نگاشته شده است.
دبیر علمی جشنواره تاکید کرد: مهمترین هدف برگزاری این همایش‌ها رشد کیفی مدارس در کشور است که خوشبختانه در استان یزد نیز شاهد این رشد بوده ایم.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/3482/519-اثر-به-دبیرخانه-جشنواره-بین‌المللی
بستن   چاپ