کارشناسان و معماران 5 کشور اروپایی در دانشگاه الزهرا(س)
چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 14:27:29

ایران مراسم نیوز  /گروه گزارش: دومین کنفرانس بین المللی دیزاین معماری داخلی، طراحی صنعتی امروز یکم اسفندماه با حضور متخصصان و کارشناسان 5 کشور اروپایی درسالن همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا (س) تهران گشایش یافت رویدادی که در دو روز برپایی خود به مفاهیم نوین و خلاق معماری می پردازد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، در کنفرانس دانشگاه الزهرا علاوه بر متخصصان، کارشناسان، دانشجویان و پژوهشگران ایرانی؛ کارشناسان، صاحبنظران و معماران 5 کشور فرانسه، آلمان، ترکیه، هلند و ایتالیا نیز حضور دارند.
هر کدام از کشورهای یاد شده هر چند درمعماری دارای سبک های خاصی هستند اما شباهت های معماری آنان نسبت به یکدیگر نیز زیاد است. یکی از جاذبه های اصلی شهرهای اروپایی نیز همین معماری منحصر به فرد ساختمان های این قاره است. سالانه جذب شمار زیادی از گردشگران در کشورهای اروپایی مرهون این سبک معماری است، ساختمان هایی که علاوه بر استحکام زیاد، دارای معماری، نما و ظاهر بسیار جذاب است. برای مثال اغلب شهرهای ایتالیا مانند رم، بیزانس و ونیز مملو از معماری های آمیخته با سبک جدید و قدیم است که زیباییهای خاصی به این شهرها بخشیده است.
هر چند در دومین کنفرانس دانشگاه الزهرا فقط 5 کشور اروپایی حضور دارند اما می توان معماری این کشورها را عصاره معماری این قاره دانست. صاحبنظران، کارشناسان و معماران ایرانی می توانند با حفظ معماری بومی و ایرانی؛ به نوآوری و تکنولوژی های این صنعت نیز توجه بیشتری معطوف دارند تا معماری کشور به روزتر و جذاب تر شود.
 دانشکده هنر دانشگاه الزهراء (س) با همکاری وزرات صنعت، معدن وتجارت ایران و موسسه هنرهای آفام این کنفرانس دو روزه را برگزار می کنند.
برقراری مفاهیم نوین و خلاق در حیطه های مشترک معماری، طراحی داخلی و طراحی صنعتی از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس است. این همایش با حضور متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی مرتبط با موضوعات این کنفرانس برپا می شود. در این کنفرانس شرکت کنندگان آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود در موضوعات دیزاین معماری داخلی، طراحی صنعتی را ارایه می کنند. /5


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/3322/کارشناسان-و-معماران-5-کشور-اروپایی-در-دانشگاه-الزهراس
بستن   چاپ