برتری منتخب ایران در پایان دور هشتم جام شطرنج ستارگان
يکشنبه 28 بهمن 1397 - 16:43:52

ایران مراسم نیوز: دور هشتم مسابقات شطرنج جام ستارگان 28 بهمن ماه 97 به پایان رسید و تیم منتخب ایران مقابل منتخب جهان با نتیجه 2.5 بر 1.5 به برتری رسید.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، در این مسابقات پرهام مقصودلو پنج امتیاز از هشت بازی بدست آورد و ریتینگ خود را 6.7 واحد افزایش داد. علیرضا فیروزجا نیز با 17.2 واحد افزایش ریتینگ و کسب 5.5 امتیاز این مسابقات را پایان داد. علیرضا طباطبایی با چهار امتیاز و 5.3 افزایش ریتینگ و امیررضا پوررمضانعلی بدون برد و با 3.0 واحد کاهش ریتینگ و کسب 2.5 امتیاز به کار خود در این مسابقات پایان دادند.
در این دور علیرضا فیروزجا مقابل مارین بوسیوچیچ از کرواسی به برتری رسید. امیررضا پور رمضانعلی مقابل التاج سفرلی آذربایجانی، سید محمدامین طباطبایی مقابل سرگئی تیویاکف هلندی و پرهام مقصودلو برابر نماینده روسیه به تساوی رسیدند.
تیم منتخب ایران در پایان هشت دور به چهار پیروزی، دو شکست و دو تساوی رسیده بود.
هفدهمین دوره فستیوال بین المللی شطرنج کاسپین کاپ (جام خزر) و سومین دوره جام ستارگان از روز سه شنبه 23 بهمن ماه در سالن همایش‌های بین المللی منطقه آزاد انزلی آغاز شده است. این دو رویداد در 6 جدول (یک جدول ستارگان و پنج جدول کاسپین) با حضور بیش از 750 بازیکن از 20 کشور دنیا برگزار می‌شود./1


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/3257/برتری-منتخب-ایران-در-پایان-دور-هشتم-جام-شطرنج-ستارگان
بستن   چاپ