دکتر زمانی در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در شرکت گفت:
ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند
چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 13:13:35

ایران مراسم نیوز: دکتر زمانی در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در شرکت گفت: ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌المل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، این مراسم با حضور دکتر مفتح، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، دکتر زادبوم، معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و همچنین دکتر حسن زمانی، مشاور وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و جانبازان سرافرار، در تالار اصفهان محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، همزمان با فرار رسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، از جانبازان سرافراز شاغل در شرکت سهامی نمایشگاه ها تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این برنامه دکتر مفتح قائم مقام وزیر صمت ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت عباس (ع) نکات ارزشمندی از جمله ادب ، متانت و دلاوری حضرت ابوالفضل علیه السلام به حاضرین در این نشست یاد آور شدند و از جانبازان و ایثارگران شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران با اهدای لوح و هدایا تجلیل کردند.
 در ادامه  این نشست  نیز دکتر زمانی با یادآوری و گرامی داشت رشادت ها و جانفشانی ها رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت : امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون ایثار و فداکاری شما عزیزان هست که ثابت کردید در دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده اید.

وی با تبریک ولادت های این ایام و بویژه ولادت حضرت عباس علیه السلام و روز جانباز  اظهار کرد : به وجود تک تک شما عزیزان در شرکت افتخار می کنیم و ایثارگران و جانبازان سر افراز سرمایه واقعی شرکت هستند.

دکتر زمانی تاکید کرد در جهت رفع دغدغه های یادگاران دفاع مقدس ، جانبازان و ایثار گران از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

دراین مراسم عباس بوجار دولابی مسئول امور ایثارگران شرکت ، در خصوص اقدامات انجام گرفته در حوزه امور ایثارگران توضیحاتی ارائه دادند.



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27911/ایثارگران-و-جانبازان-سرافراز-سرمایه-واقعی-شرکت-هستند
بستن   چاپ