فراخوان دهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2021 منتشر شد
سه شنبه 19 اسفند 1399 - 09:25:23

ایران مراسم نیوز:
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از پارک فناوری پردیس، از اهداف این نمایشگاه که با حمایت معاونت علمی و فناوری و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری برگزار می‌شود، تلاقی سه ترند برتر زیست‌بوم نوآوری و فناوری، از سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارتاپ‌ها تا افزایش همکاری و مشارکت، گفتگو و شبکه‌سازی بین بازیگران این زیست بوم است.

بنابه اعلام برگزارکنندگان نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس، سورنا ستاری، معاون علمی فناوری رئیس جمهور، جیمی جین بنیانگدار و مدیر شرکت مشاوره سکوئر سِگوئل، برایان بارنیر مدیر سابق واحد شرکت آی‌بی‌ام، مسعود طباطبایی، نایب رئیس‌هیئت‌مدیره علی‌بابا و علیرضا کلاهی، رئیس سندیکای صنعت برق، به عنوان سخنران جهت ارائه مطلب در این نمایشگاه حضور دارند.

بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی، بخش‌های جانبی و تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس، قسمت‌های اصلی دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری هستند.

گفتنی است شرکت‌های دانش بنیان جهت حضور در نمایشگاه و دریافت غرفه از حمایت 70 درصدی صندوق نوآوری و شکوفای ریاست جمهوری برخوردار می‌شوند. یکی از رویدادهای نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس2021، کافه سرمایه است که استارتآپ‌ها می‌توانند با سرمایه‌گذاران ملاقات کرده و جذب سرمایه کنند.

هریک از غرفه‌داران نمایشگاه با توجه به میزان سرمایه مورد نیاز و حوزه فعالیت به سرمایه‌گذار معرفی می‌شود و جلسات ویژه‌ای برای آنها ترتیب داده می‌شود.

علاقمندان به شرکت در نمایشگاه، جهت معرفی محصولات و خدمات خود می توانند تا 25 فرودین ماه 1400 در سایت نمایشگاه اینوتِکس ثبت‌نام کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27802/فراخوان-دهمین-نمایشگاه-بین‌المللی-اینوتکس-2021-منتشر-شد
بستن   چاپ