برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی بنای برتر با عنوان ویندومتریال
سه شنبه 12 اسفند 1399 - 12:19:22

ایران مراسم نیوزنخستین نمایشگاه مجازی بنای برتر با عنوان ویندومتریال با هدف معرفی و ارائه جدیدترین محصولات ساختمانیِ برندهای معتبر کشور و ارتباط آنلاین و هوشمندانه بین فعالان و متخصصین این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، بنای برتر به عنوان پایگاه ارتباطی و تخصصی بین فعالان برتر ساختمانی کشور فعالیت دارد. فعالیت اصلی بنای برتر، تحقیقات بازار در صنعت ساختمان و ارائه روش های نوین ارائه محصول و خدمات ساختمانی به متخصصین و مهندسین ساختمانی سراسر کشور می باشد. همچنین بنای برتر با توجه به رسالت کاری خود، رویدادهای منحصر بفردی را جهت معرفی برندهای مطرح ساختمانی در طول سال برگزار می کند. نمایشگاه های بنای برتر با هدف و محوریت برقراری ارتباط نزدیک و ایجاد لابی مستقیم میان شرکت های معتبر تامین و تولید متریال های ساختمانی، کارفرمایان و مدیران برترین پروژه های عمرانی کشور و جامعه مهندسین و معماران محترم مشغول به فعالیت است.

برگزاری اولین نمایشگاه مجازی بنای برتر با عنوان ویندومتریال

بناى برتر با توجه به مسئولیت اجتماعى برند خود و اهمیت سلامت مخاطبان خود، امسال (سال 1399 شمسی) با توجه به شرایط جدید همه گیری کرونا از برگزارى رویدادهاى حضورى و فیزیکى صرف نظر کرد و توجه و تمرکز خود را بر روی برقرارى ارتباط هاى آنلاین و هوشمندانه در میان مخاطبین و متخصصین ساختمانى معطوف نمود. ویندومتریال در ادامه ى حرکت هاى نوآورانه و خلاقانه ى گروه بناى برتر نام نمایشگاهى کاملا آنلاین و هوشمند است! در این نوع رویداد شما مى توانید به صورت مجازى با مخاطب یا مشترى خود ارتباط و گفت و گوى آنلاین داشته باشید.

برگزاری اولین نمایشگاه مجازی بنای برتر با عنوان ویندومتریال

در این نمایشگاه بیش از چهل کمپانى مطرح ساختمانى کشور حضور دارند و جدیدترین محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشته اند. بناى برتر صمیمانه از حمایت همه جانبه ى اسپانسرهاى این رویداد تشکر و قدردانى مى کند:

شرکت کاشى و سرامیک پاسارگاد به مدیریت جناب آقاى مهدیار امیرى وحید

شرکت پیشینه به مدیریت جناب آقاى مهندس پورملائکه

شرکت آجر نماچین به مدیریت جناب آقایان چینى

و شرکت پایاتجارت به مدیریت جناب آقاى میلاد بوذرجمهرى

/

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27738/برگزاری-نخستین-نمایشگاه-مجازی-بنای-برتر-با-عنوان-ویندومتریال
بستن   چاپ