شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صمت با حضور مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد
سه شنبه 12 اسفند 1399 - 08:37:43

ایران مراسم نیوز: نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی وزارت صمت با حضور دکتر زمانی، مشاور وزیر و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و دکتر ترابی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صمت برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه دکتر زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ضمن خوش آمدگویی به مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آنان درخواست کرد تا در جهت ارائه توانمندی های صنایع و معادن کشور برای نمایش در پاویون کشورمان در اکسپوی 2020 دبی با شرکت سهامی نمایشگاهها همکاری و همیاری نموده و آنرا در اولویت برنامه های خود برای پاویون ایران قرار دهند.

ایشان همچنین از اعضا و رئیس شورا خواست تا با کمک به انتشار اخبار اکسپوی 2020 دبی حضور هرچه باشکوهتر کشورمان در این رویداد جهانی را تحقق بخشیده و از این فرصت بی نظیر برای نمایش توانمدیهای کشورمان حداکثر استفاده را بنمایند.

شایان ذکر است در این جلسه دکتر ترابی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت نیز اظهار داشت که تشکیل کمپین اطلاع رسانی جهت انعکاس اخبار و فرایند رویداد جهانی اکسپو 2020 دوبی، در دستور کار شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی سازمان های تابعه وزارت صمت قرار خواهد گرفت.

همچنین دیلان دبیر ستاد اکسپو و آملی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاهها و مسئول کمیته روابط عمومی، اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد اکسپو نیز در این جلسه تاکید داشتند : رسالت ویژه ای به عهده شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی جهت ترویج رویداد اکسپو می باشد. همچنین ایشان از لحاظ اهمیت اکسپو در حوزه های اجتماعی و اقتصادی نیز نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

 گفتنی است، در این جلسه مباحثی به شرح زیر در دستور کار بود که پس از بحث و تبادل نظر، مصوباتی در راستای اجرائی نمودن آنها به تصویب اعضاء رسید، از جمله:

 -  چگونگی ایجاد و مدیریت تیم تامین محتوا با هدف تقویت جریان اطلاع رسانی و کمک به روابط عمومی سازمانهای تابغه

-  تدوین نقشه راه، راهبرد و برنامه کاری روابط عمومی های تابعه، در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27730/شورای-هماهنگی-مدیران-روابط-عمومی-صمت-با-حضور-مدیرعامل-نمایشگاه-بین‌المللی-برگزار-شد
بستن   چاپ