ایجاد رقابت در فضای کسب وکار با برگزاری جشنواره فروش ویژه نوروزی
يکشنبه 10 اسفند 1399 - 14:58:10

ایران مراسم نیوز: رئیس اتاق اصناف مرکز استان گلستان از برگزاری جشنواره فروش ویژه نوروزی از ابتدای اسفندماه در استان گلستان خبر دادو گفت: برگزاری جشنواره فروش ویژه نوروزی باعث ایجاد رقابت در بین کسبه و فضای کسب وکار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، حسین خلیلی با بیان اینکه جشنواره فروش ویژه نوروزی جایگزین نمایشگاه بهاره شده، افزود: واحدهای صنفی می‌توانند فروش فوق العاده نوروزی داشته باشند و برای شرکت در این طرح می توانند مجوزهای مربوطه را از اتحادیه‌ها دریافت کرده و اتحادیه‌ها نیز از نظر قیمت و کیفیت کالا بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت دارند.

وی تصریح کرد: در سالهای گذشته همیشه نمایشگاه بهاره برگزار می‌شد که برگزاری این نمایشگاه ها به دلیل حضور محدود تعداد اندکی از تولیدکنندگان شرایط حضور از تمامی واحدهای صنفی گرفته می شد و حال با اجرای طرح فروش ویژه نوروزی یا همان نمایشگاهی به وسعت ایران محدویتی وجود ندارد و تمامی واحدهای صنفی متقاضی می توانند در این طرح همراه شوند.

خلیلی اظهارکرد: در حال حاضر رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت اجرای طرح جشنواره فروش ویژه نوروزی قرار گرفته است و با برنامه ریزی های صورت گرفته واحدهای صنفی میتوانند با رعایت کامل دستورات ستاد ملی کرونا در این طرح حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی در یک سال اخیر فروشی نداشته اند و اکثریت واحدهای صنفی برای داشتن فروش تخفیف های بسیار مناسبی را لحاظ کرده اند و همین طور می دانیم که قدرت خرید مردم به حداقل رسیده ، به خصوص در شهرهای کوچک بنابراین تلاش کرده ایم که کمترین میزان سود را برای فروش کالاها در نظر بگیریم.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان گلستان گفت: متاسفانه به دلیل افزایش نرخ ارز و تحریم های اقتصادی مقوله گرانی و تورم وجود دارد اما به هیچ عنوان گرانفروشی نداریم و کسبه برای اینکه درآمدی داشته باشند با کمترین میزان سود کالاهایشان را می فروشند.

خلیلی افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری جشنواره فروش ویژه نوروزی حمایت از تولیدات داخلی است که تلاش کردیم تا بازاری برای فروش کالاهای ایرانی ایجاد شود و میتوان گفت فروش فوق العاده در واحدهای صنفی کشور، یک نمایشگاه سراسری و کشوری است که مزیت بیشتری نسبت به نمایشگاههای بهاره سال های قبل دارد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27713/ایجاد-رقابت-در-فضای-کسب-وکار-با-برگزاری-جشنواره-فروش-ویژه-نوروزی
بستن   چاپ