به همت سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود:
دوره‌های تخصصی مرتبط با حوزه حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت
يکشنبه 10 اسفند 1399 - 14:49:45

ایران مراسم نیوز: مدیرکل دفتر توسعه صادرات خدمات سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری دوره‌های تخصصی مرتبط با حوزه حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، سهراب سلیمی با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای فعالیت‌های دفتر توسعه صادرات خدمات و به منظور ارتقای دانش ترانزیت و لجستیک در ایران، این دفتر با همکاری مرکز آموزش فدراسیون لجستیک، دوره‌های آموزشی با موضوعات حمل و نقل، ترانزیت، لجستیک و سایر موارد مرتبط برگزار می کند.

وی افزود: حمل و نقل و لجستیک به عنوان پیشران توسعه اقتصادی در همه کشورها محسوب می‌شود و اساساً کشورهایی در فرایند تجارت و بازرگانی، موفق هستند که از نیروهای موثر و اثربخش در حوزه حمل و نقل و ترانزیت برخوردار باشند.

مدیرکل دفتر توسعه صادرات خدمات ضمن اشاره به اهمیت و تنوع دوره‌ها گفت: افراد علاقه‌مند به شرکت در دوره‌های آموزشی اعم از شرکت‌ها، تشکل‌ها، فعالان اقتصادی و... می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام با شماره تلفن‌های 22662586-021 و مرکز آموزش فدراسیون لجستیک به شماره 88502140-021 تماس بگیرند.

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27712/دوره‌های-تخصصی-مرتبط-با-حوزه-حمل-و-نقل-بین‌المللی-و-ترانزیت
بستن   چاپ