حضور منطقه آزاد اروند در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی
چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 14:08:41

ایران مراسم نیوز: قدرت‌اله طمیمیان با اشاره به حضور منطقه آزاد اروند در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی افزود: این نمایشگاه از تاریخ پنجم الی نهم اسفند ماه از ساعت 9 الی 17 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از فرینا، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند از دو غرفه منطقه آزاد اروند که یکی گردشگری در سالن 38 غرفه 5 و دیگری غرفه صنایع دستی، سالن میلاد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کنند.

طمیمیان با اشاره به معرفی ظرفیت‌های متنوع منطقه آزاد اروند در این نمایشگاه، گفت: متأسفانه حوزه گردشگری و صنایع دستی از جمله بخش هایی از هنر و صنعت بود که بواسطه درگیری دنیا با ویروس منحوس کرونا بیشترین آسیب ها را متحمل شد. لذا امیدواریم این نمایشگاه فرصتی ایجاد کند تا پس از مدت ها شاهد رونق و فعالیت این قشر هنرمند باشیم.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته رویداد رسمی نمایشگاهی کشورمان در حوزه صنعت گردشگری و هتل‌داری است که در تقویم سازمان جهانی گردشگری به ثبت رسیده است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27671/حضور-منطقه-آزاد-اروند-در-چهاردهمین-نمایشگاه-بین‌المللی-گردشگری-و-صنایع-دستی
بستن   چاپ