نخستین رویداد شتاب (استارت آپی) طلا و جواهر منتخبین خود را شناخت
سه شنبه 5 اسفند 1399 - 10:00:44

ایران مراسم نیوز: نخستین رویداد شتاب (استارت آپی) تخصصی در حوزه طراحی طلا و جواهر مرکز آموزش علمی- کاربردی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با عنوان پرهون خلاق برگزار شد و از برگزیدگان آن تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ مسابقه شتاب (استارتاپی) تخصصی طراحی طلا و جواهر که به همت مرکز علمی کاربردی اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران برگزار شده بود، برگزیدگان خود را شناخت.

بر همین اساس در بین بیش از 130 عنوان طرح طلا و جواهر و بیش از 20 طرح استارت آپی تعداد 8 ایده به بخش پایانی رویداد راه یافتند که در فینال این رویداد شرکت کنندگان به تشریح ایده های خود پرداخته و داوران رویداد نظرات خود را درخصوص نقاط قوت و ضعف ایده های ارائه شده بیان نمودند.

در این مراسم 3 ایده برتر با عنوان پادکست قیراط توسط خانم «آیدا عیوض زاده»، پلتفورم اورال با سرپرستی خانم «دریا یوسف پور» و همراهی آقای «روزبه صلاحی»، چشم سنگ  با سرپرستی آقای «مهدی فتاحی» و همراهی  خانم «هدیه رفتاری» و خانم «تینا لشگر فغانی» توسط داوران بالاترین امتیاز را کسب نموده و همچنین 3 طرح در بخش طراحی و یک طرح شایسته تقدیر در این مراسم کسب امتیاز کردند و مجوز حضور در مرکز نوآوری را دریافت نمودند که با اهدای تندیس ، گواهینامه و جوایز از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

این رویداد با حضور رئیس و نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، تعدادی از مدیران کل و معاونین استانی دانشگاه علمی کاربردی، رئیس و کمیته فنی دانشگاه طلا و جواهر، و تعدادی از دانشجویان این مرکز به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در انتهای این مراسم ضمن اهدای لوح تقدیر و جوایز به منتخبین این رویداد توسط هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، از حامیان، داوران و برگزار کنندگان این مسابقه تقدیر و تشکر به عمل آمد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27646/نخستین-رویداد-شتاب-استارت-آپی-طلا-و-جواهر-منتخبین-خود-را-شناخت
بستن   چاپ