برگزاری چهل و سومین نشست کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران
يکشنبه 3 اسفند 1399 - 08:55:21

ایران مراسم نیوز: چهل و سومین جلسه تخصصی کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران با هدف ارائه گزارش عملکرد کمیسیون بانوان در سال 99، تشریح و اعلام فعالیت شبکه تعاون تجارت و کمیته های تخصصی پیگیری های تحت پوشش جهت ارائه گزارش و محتوا به کمیسیون، با حضور برخی اعضا، مشاور امور بانوان اتاق و پوشش ویدئو کنفرانس در اتاق تعاون ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، چهل و سومین جلسه تخصصی کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران با هدف ارائه گزارش عملکرد کمیسیون بانوان در سال 99، تشریح و اعلام فعالیت شبکه تعاون تجارت و کمیته های تخصصی پیگیری های تحت پوشش جهت ارائه گزارش و محتوا به کمیسیون، با حضور برخی اعضا، مشاور امور بانوان اتاق و پوشش ویدئو کنفرانس در اتاق تعاون ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، خاطره استادرضایی رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران با بیان این مطلب گفت: در این نشست، مشکلات تعاونی های بانوان در شرایط کنونی همچنین صادرات محصولات، تسهیلات بانکی و فعالیت شبکه تعاون تجارت  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: باتوجه به راه اندازی شبکه تعاون تجارت مقرر شد کمیته های زیرمجموعه در سال آینده با محوریت تعاونی های بانوان استانی پیگیری شود.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران با اشاره به بررسی مشکلات تعاونی های بانوان بیان داشت: تعاونی های بانوان که در اخذ تسهیلات بانکی و اخذ مجوز فعالیت با مشکل مواجه هستند، در این نشست مقرر شد که موارد را به صورت مکتوب به کمیسیون اعلام تا پیگیری لازم انجام شود.

استادرضایی افزود: باتوجه به تفاهم نامه مشترک اتاق تعاون ایران و کمیته امداد و جلسات برگزار شده، راه اندازی تعاونی‌های مدد جویی در سطح استان‌ها در سال آینده  از دیگر مصوبات امروز بود.

وی گفت: با توجه به مذاکرات و پیگیری های انجام شده و در صورت موافقت وزارت علوم و تحقیقات واحدهای بخش تعاون در سرفصل‌های دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشور و پیش بینی تداوم آن سیاست کاری و فعالیت های بانوان باید مبنی بر ساختارهای مجازی باشد که در کمیسیون امروز مقرر شد حوزه صادرات با توجه به ارزآوری آن مورد توجه ویژه تعاونی‌های بانوان واقع شود.

لازم به اشاره است، در این نشست مقررشد تعاونی‌های بانوان که در تأمین مواد خام و فروش محصولات و بازاریابی آن بویژه در حوزه بهداشت و درمان با مشکل روبرو هستند کتباً مشکلات را به اتاق تعاون ایران جهت پیگیری اعلام کنند.




http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27597/برگزاری-چهل-و-سومین-نشست-کمیسیون-بانوان-اتاق-تعاون-ایران
بستن   چاپ