مدیرعامل موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران خبر داد
همکاری آموزشی اتاق تهران و گروه مپنا
شنبه 2 اسفند 1399 - 11:09:14

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران با بیان اینکه گروه مپنا شامل 44 شرکت زیر مجموعه و نزدیک به 22 هزار پرسنل است، از آغاز همکاری‌های آموزشی اتاق تهران و این بنگاه اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از اتاق تهران، وحید تقی‌‌خانی با اعلام این خبر توضیح داد: موسسه آموزش اتاق بازرگانی تهران و گروه مپنا طی نشستی، به بررسی جوانب مختلف همکاری‌های فی‌مابین موسسه و شرکت مپنا پرداخته و برای برگزاری دوره‌های آموزشی طراحی شده منطبق بر نیازهای تخصصی گروه مپنا مذاکره کردند. این نشست با حضور مسئولان حوزه آموزش و منابع انسانی گروه مپنا و مدیر عامل و مدیر آموزش موسسه آموزش اتاق بازرگانی تهران در محل ساختمان مرکزی گروه مپنا برگزار شد.

 او افزود:گروه مپنا با عنوان «شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران» مجموعه‌ای صنعتی است که در زمینه مهندسى، احداث و توسعه نیروگاه‌های حرارتى، نیروگاه‌هاى انرژى تجدیدپذیر، تأسیسات تولید همزمان برق و حرارت، تأسیسات تولید همزمان برق و شیرین‌سازى آب، مهندسى، اجرا و توسعه پروژه‌های نفت وگاز ، احداث پروژه‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات تصویربرداری پزشکی فعالیت می‌کند. این گروه شامل 44 شرکت زیر مجموعه و نزدیک به 22 هزار پرسنل است و با توجه به هدف و چشم انداز خود در آموزش مستمر کارکنان به منظور افزایش توانمندی آنها اقدام به توسعه فعالیت‌های آموزشی خود کرده است.

 تقی‌خانی توضیح داد با توجه به تجربه موسسه آموزش اتاق تهران در برگزاری دوره‌های آموزشی بین‌المللی و دوره‌های آنلاین، برگزاری این دوره‌ها در دستور کار همکاری‌های دو جانبه قرار گرفت.

تقی‌خانی با اشاره به اینکه موسسه آیتک در سال 1396 تاسیس شده است، عنوان کرد که موسسه آموزش اتاق بازرگانی تهران دارای هویتی مستقل است و در زمینه ارائه خدمات آموزشی، توانمندسازی و رفع نیازهای آموزشی فعالان اقتصادی فعالیت می‌کند و در خط مقدم ارائه خدمات به اعضا قرار گرفته است.

او افزود: این موسسه تاکنون 60 عنوان آموزشی در حوزه‌هایی همچون اقتصاد، بازرگانی، مدیریت، رهبری و زبان‌های خارجی در قالب دوره‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت طراحی کرده که ماهیت آن مهارت‌محور بوده و با دوره‌های آموزشی کلاسیک متفاوت است.

 

 



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27587/همکاری-آموزشی-اتاق-تهران-و-گروه-مپنا
بستن   چاپ