نایب رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی خبر داد:
تشکیل فراکسیون زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی، گردشگری و نمایشگاهی در مجلس شورای اسلامی
چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 15:00:02

ایران مراسم نیوز: نایب رییس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران خبر داد: در راستای اجرایی نمودن بند (دهم) سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مبنی بر حمایت همه‌جانبه‌ی هدفمند از صادرات کالاها و خدمات، موضوع شناسایی فعالیت‌های نمایشگاهی به عنوان صنعت، "لزوم حمایت قاطع از صنعت نمایشگاهی کشور" در کمیسیون‌های مرتبط مجلس شورای اسلامی ایران، مطرح و پس از بررسی، فراکسیون زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی، گردشگردی و نمایشگاهی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، نایب رییس انجمن نمایشگاه‌های بین المللی ایران با اعلام این خبر گفت: یکی از راهکارهای دستیابی به میانگین رشد در سال‌های برنامه ششم توسعه اقتصادی، صادرات غیر نفتی ایران و تقویت تجارت خارجی، توجه و حمایت همه جانبه از صنعت نمایشگاه است.

سعید صیفی افزود: تلقی نمودن فعالیت‌های نمایشگاهی به عنوان "صنعت" در ایران باعث ارتقا جایگاه سهم نمایشگاه‌ها در کشور گردیده و رشد و توسعه اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خاطر نشان کرد: فعالیت‌های نمایشگاهی در ایران با پتانسیل قابل ملاحظه‌ای که برای توسعه، چه در سطح تخصصی و چه در سطح بین المللی دارد، در صورت حمایت‌های لازم با رشد چشمگیری رو به رو خواهد بود و آینده‌ای روشن خواهد داشت که امید داریم با پیگیری‌های انجام شده توسط نمایشگاه بین المللی مشهد و تشکیل فراکسیون زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی، گردشگری و نمایشگاهی در مجلس شورای اسلامی، هر چه سریع‌تر به این جایگاه دست یابیم.

سعید صیفی افزود: به زودی شاهد برگزاری نشست فراکسیون مربوطه با انجمن نمایشگاه‌های ایران در محل نمایشگاه بین المللی مشهد خواهیم بود.

گفتنی است خانم چنارانی نماینده مردم شریف نیشابور و فیروزه عهده دار ریاست این فراکسیون است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27542/تشکیل-فراکسیون-زیرساخت‌های-فرهنگی،-سیاحتی،-گردشگری-و-نمایشگاهی-در-مجلس-شورای-اسلامی
بستن   چاپ