با حضور رئیس اتاق اصناف، رئیس اماکن و جمعی از روسای اتحادیه‌های صنفی تهران
هفتمین نمایشگاه امپکس افتتاح شد
سه شنبه 28 بهمن 1399 - 08:48:48

ایران مراسم نیوز: هفتمین نمایشگاه بین المللی چرم- کیف- کفش و صنایع وابسته (امپکس) با حضور قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران، سرهنگ مرادی رئیس اماکن تهران، رئیس و هیئت مدیره اتحادیه کفاشان دست دوز و جمعی از روسای اتحادیه های صنفی در سالن اصلی نمایشگاه بین المللی تهران روز گذشته، دوشنبه، 27 بهمن افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن قدردانی و تشکر از تلاش های بی شائبه اتحادیه کفاشان در برپایی نمایشگاه تخصصی امپکس بیان داشت: انجام نمایشگاه های تخصصی بر محور و پایه نمایش تولیدات داخلی و پتانسیل تولیدکنندگان، نشان از انگیزه، تلاش و کوشش در جهت استقلال اقتصادی است.

رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر اینکه تولیدکننده باید عاشق باشد تا در شرایط سخت اقتصادی امروزی، دست از تلاش برندارد و با تمام قوا در این مسیر کوشش کند گفت: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا، تهدید جدی برای همه است، رعایت اصول و موازین بهداشتی در کنار فعالیت اقتصادی، نشان از شور و نشاط برای به نمایش در آوردن پیشرفت و تلاش در امر تولید است. برای همه فعالان عرصه اقتصادی، بخصوص تولیدکنندگان پر تلاش، آرزوی موفقیت دارم.

در این مراسم همچنین رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران در خصوص نمایشگاه امپکس بیان داشت: هفتمین نمایشگاه را با شرایط سخت و در دوران محدودیت های کرونایی با حضور بیش از 100 شرکت کننده داخلی و خارجی(ترکیه و ایتالیا) برگزار نمودیم و با استقبال بسیار خوب و غیرمنتظرانه مواجه شدیم. این نشان از عملکرد موفقینت آمیز در سال های پیشین دارد، لذا امیدوارم جهش خوبی برای بهبودکسب وکار و تولید و شکوفایی اقتصادی کشور در سال 1400 صورت بگیرد.

رسول شجری، رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران در ادامه تاکید کرد: این نمایشکاه آذر ماه هر سال برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع کرونا این امر به بهمن ماه موکول گردید. متاسفانه در انتهای سال برخی از تولیدکنندگان به جهت حجم کار پایان هر سال به زحمت افتادند اما با حضور جهاد گونه خود نشان دادند که به تولید و کشور خود بسیار علاقمند هستند، از همه افرادی که در این مهم همکاری کردند از جمله مسئولان سازمان صمت، اتاق اصناف تهران و هیئت مدیره اتحادیه و همچنین تمامی شرکت کنندگان و استقبال کنندگان برای حضور سبزشان نهایت تشکر را دارم.

این نمایشگاه با حضور بیش از 100 غرفه شامل80 درصد شرکت کننده ایرانی و 20 درصد خارجیدر چهار روز متوالی از 27 لغایت 30 بهمن از ساعت 9 صبح تا 5 بعداز ظهر، آماده استقبال از بازدید کننده گان می باشد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27488/هفتمین-نمایشگاه-امپکس-افتتاح-شد
بستن   چاپ