گام جدید شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی در مسیر توسعه علمی و تخصصی
شنبه 25 بهمن 1399 - 11:38:57

ایران مراسم نیوز: تفاهم نامه همکاری میان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و دانشگاه صنایع و معادن ایران صبح امروز 25 بهمن ماه مصادف با حلول ماه مبارک رجب و میلاد با سعادت امام محمدباقر (ع) در تالار اصفهان نمایشگاه‌های بین‌المللی امضا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، به منظور تحقق اهداف توسعه ملی و نیز اهداف عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت و بمنظور استفاده بهینه از پتانسیل موجود و توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناوری فی مابین، با حضور حسن زمانی، مشاور وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی و قبادیان، معاون محترم آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت و سرپرست دانشگاه صنایع  ومعادن ایران توافق نامه همکاری منعقد شد.

حسن زمانی در این جلسه با تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت : امروز را که مصادف است با میلاد با سعادت امام محمد باقر علیه السلام به فال نیک می گیریم و با استعانت از جایگاه علمی  و برکات معارف  آن امام همام در جهت تقویت بنیه علمی و تخصصی شدن مجموعه شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی این توافق نامه را امضا می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: سعی خواهیم کرد مجموعه مختلف واحد های نمایشگاهی را به علم روز و دانش پیشرفته بیش از پیش مسط کنیم و با همکاری  خوب و با استفاده از ظرفیت و پتانسیل دانشگاه صنایع ومعادن ایران در جهت تقویت اهداف عالی وزارت  صمت حرکت نمائیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی در پایان خاطر نشان کرد: در جهان پیشرفته امروز، رشد و توسعه بر مبنای علمی و دانش استوار است و تلاش خواهیم کرد اجزای مرتبط با صنعت نمایشگاهی را در برنامه های توسعه ای و علمی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی دخیل کنیم.

شایان ذکر است دانشگاه صنایع و معادن ایران در حوزه های صنعت ، فناوری و علمی با چند دهه  سابقه درخشان به عنوان دانشگاه تخصصی وابسته به وزارت صمت می باشد.

 

 



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27426/گام-جدید-شرکت-سهامی-نمایشگاه‌های-بین‌المللی-در-مسیر-توسعه-علمی-و-تخصصی
بستن   چاپ