ارتباطات هوشمندانه در ایران دیجیتال با ششمین نمایشگاه اینترنت اشیا
رویداد هفته ایران دیجیتال و ششمین نمایشگاه اینترنت اشیا برگزار می‌شود
جمعه 24 بهمن 1399 - 10:47:47

ایران مراسم نیوز: رویداد «هفته ایران دیجیتال» همراه با برگزاری وبینارهای تخصصی و ششمین نمایشگاه اینترنت اشیا (IoT2021) با شعار «ارتباطات هوشمندانه در ایران دیجیتال» از فردا، شنبه (25 بهمن) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از ایسنا، رویداد تخصصی «هفته ایران دیجیتال» به مدت یک هفته از روز شنبه، 25 بهمن ماه آغاز خواهد شد و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، 27 و 28 بهمن ماه 99 در سالن 27 نمایشگاه بین‌المللی ایران نیز میزبان فعالان حوزه اینترنت اشیا در ایران خواهد بود و آخرین دستاوردها و برنامه‌های توسعه‌ای ایران در این زمینه به نمایش گذاشته خواهد شد.

 این رویداد هفتگی در قالب سمینارها و نشست‌های تخصصی به‌صورت حضوری و مجازی با محوریت سه موضوع نسل پنجم تلفن‌همراه (5G)، اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی (AI) برگزار می‌شود و مزایده باندهای فرکانسی 5G، خدمات نوین در 5G، آینده ارتباطات ثابت در ایران، هوشمندسازی مصرف انرژی، آینده کشاورزی هوشمند در ایران و فینال چهارمین لیگ اینترنت اشیای کشور، موضوعات نشست‌های آن هستند. گروه علمی تحلیلی طیف به‌عنوان تنها کانون تفکر مخابرات ایران، پس از مطالعه و رصد این فضای بسیار مهم و حساس، بر آن شد تا برای سومین سال متوالی رویداد هفته ایران دیجیتال را با شعار ارتباطات هوشمندانه و با هدف بررسی آخرین روندها و تحولات فناوری نوین در کشور و ارائه دستاوردهای شرکت‌های فعال در زمینه پیاده‌سازی خدمات دیجیتالی برگزار کند.

باتوجه به شرایط ناشی از شیوع  کووید-19، بخش‌های نمایشگاهی و نشست‌های کلیدی این رویداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا و با محدودیت و کنترل تعداد بازدید برگزار خواهد شد.

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27401/رویداد-هفته-ایران-دیجیتال-و-ششمین-نمایشگاه-اینترنت-اشیا-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ