در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت:
امضای تفاهم‌نامه بین شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و مجمع خیرین مدرسه ساز تهران
پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 08:51:38

ایران مراسم نیوز: به منظور حمایت از تعلیم و تربیت و کمک به تامین زیرساخت‌های لازم برای آموزش و پروش، تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی و مجمع خیرین مدرسه ساز تهران در تالار اصفهان محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی امضا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، دکتر حسن زمانی در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: هزینه کردن برای مدرسه سازی و نسل جوان هزینه نیست در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده است که فرزندانمان بتوانند در کمال آرامش خاطر به ادامه تحصیل بپردازند و در آینده موجب رشد و ترقی ایران اسلامی شوند.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به تجربه نمایندگی خود در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس نسبت به نوسازی و ساخت مدارس کشور مصوبات و اقدامات خوبی انجام دادیم و لازم است دولت و مجلس با همکاری همدیگر و حرکت جهادی نسبت به تکمیل سرانه های آموزش و پروش اقدام کنند و در آینده نزدیک شاهد جشن پایانی تامین سرانه های آموزشی باشیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی در پایان خاطر نشان کرد: نگاه ما در کنار فعالیت اقتصادی توسعه همه جانبه کشوراست و توسعه به معنای حقیقی زمانی اتفاق خواهد افتاد که بخش های مختلف جامعه از سرانه های مناسب برخوردار باشند و بزرگترین گام برای رشد و پیشرفت جامعه ،  کمک به امور مهم و تاثیر گذار آموزش و پرورش است که نتایج مثبت آن نصیب همه اقشار جامعه خواهد شد.

در ادامه این جلسه از اقدامات ارزنده مجمع خیرین مدرسه ساز تهران و فعالیت‌های عام‌المنفعه این مجموعه تاثیرگذار تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است از صد و ده هزار مدرسه فعال در کشور 30 درصد آن را خیرین مدرسه ساز احداث و تکمیل نموده اند.

همکاری و استفاده دقیق تعریف شده از ظرفیت‌های شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران به منظور جذب شرکت‌های اقتصادی و تجاری علاقمند به مشارکت در ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی موضوع این تفاهم نامه است.

 



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27381/امضای-تفاهم‌نامه-بین-شرکت-سهامی-نمایشگاه‌ها-و-مجمع-خیرین-مدرسه-ساز-تهران
بستن   چاپ