نخستین نمایشگاه تراکنش ترکیه خرداد 1400 برگزار می‌شود
دوشنبه 20 بهمن 1399 - 11:02:09

ایران مراسم نیوز: نخستین نمایشگاه تراکنش ترکیه، هفدهم و هجدهم خرداد ماه 1400 در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، نمایشگاه تراکنش استانبول (ITE)  توسط شرکت (Emin Hi-tech Trade )  برگزار میشود.

مرکز فابا بر اســاس تجارب ارزنده خود در برگزاری نمایشــگاه تراکنش در سطح بینالمللی به عنوان مشــاور و شریک تجاری EHT، این شرکت را در برگزاری نمایشــگاه تراکنش اســتانبول یاری می‌رساند و براساس توافق فی مابین، شرکت EHT مجاز به استفاده از برند »نمایشگاه تراکنش« در ترکیه و سایر کشورها است.

نمایشگاه تراکنش استانبول رویدادی تخصصی، فناورانه و B2B است. این رخداد بزرگ فناورانه، مکانی برای تعامل، همکاری و تجارت فعالان صنعت بانکداری، کارت و پرداخت، بیمه، شهر هوشمند، فینتک، عرضه کنندگان خدمات نرم افزاری و سخت افزاری و ارائه کنندگان راه حل های نوین فناوری بر اساس روندهای روز جهانی است.

ITE خردادماه هر سال در مرکز کنگره های تخصصی استانبول (ICC) برگزار می‌شود.

اولین دوره این نمایشگاه 17 و 18 خرداد 1400 با حضور بانکها و شرکتهای ترکیه‌ای، ایرانی و سایر کشورها برگزار میشود؛ اســتانبول به عنوان پل ارتباط شــرق و غرب و نمایشگاه تراکنش استانبول ( ITE ) به عنوان یک رویداد بزرگ فناورانه، از این پس محلی برای مالاقات و همکاری بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های نوین مالی است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27335/نخستین-نمایشگاه-تراکنش-ترکیه-خرداد-1400-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ