رضایت فعالان صنعت نمایشگاهی از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی محور
شنبه 18 بهمن 1399 - 13:04:18

ایران مراسم نیوز: نشست مشورتی و هماهنگی مجریان نمایشگاه‌های تخصصی محصولات نساجی، ایران پلاست و صنعت با مدیران ارشد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد و فعالان صنعت نمایشگاهی در این نشست از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی محور ابراز رضایت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، حمیدرضا آملی، دبیر ستاد کرونا در صنعت نمایشگاهی و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ضمن قدردانی از عوامل برگزاری نمایشگاه های موفق اخیر که موجب رضایت مجریان، مشارکت کنندگان و مقامات کشوری را در پی داشته گفت : شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی این موضوع را ثابت کرد که در کنارصیانت و حفظ سلامتی مردم نمایشگاه های تخصصی و صنعتی را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای بازدید کنندگان متخصص با موفقیت و رضایت بالا برگزار کند.

 وی با اشاره به رضایتمندی اهالی صنعت نمایشگاهی در خصوص برگزاری نمایشگاه های تخصصی محور گفت : بر اساس رصد نظرات کارشناسان و فعالان حوزه نمایشگاهی برپایی نمایشگاه های تخصصی برای مدعوین و بازدیدکنندگان خاص در دوره جدید که متاثر از ویروس منحوس کرونا هستیم باعث ارتقای کیفی و بهره وری بیشتر شده است.

در ادامه این نشست نیز محمد جواد قنبری معاونت امور نمایشگاهی  با تاکید بر تقویت فضای کار و تلاش در سایه همدلی  اظهار کرد : شرایط کرونایی فعلی خیلی وضعیت مشخص و قابل پیش بینی ندارد و ما باید جریان زندگی صنعت نمایشگاهی که زنده و پویا بودن آن در گرو برپایی نمایشگاه ها است  به خوبی و با همکاری همه فعالان در این صنعت با احساس مسئولیت و ترویج دستور العمل های بهداشتی ادامه دهیم.

در این جلسه مجریان نمایشگاه های بخش نساجی ، ایران پلاست و صنعت از برنامه های جانبی و کیفیت برگزاری نمایشگاه های پیش رو گزارش جامعی ارائه کردند.

شایان ذکر است در این دوره از نمایشگاه بخش نساجی و پوشاک جشنواره ( عفاف و حجاب ) توسط کار گروه مد و لباس بصورت اختصاصی در حوزه مباحث عاشورایی و ترویج پوشش اسلامی در سالن 5 برگزار خواهد شد.



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27276/رضایت-فعالان-صنعت-نمایشگاهی-از-برگزاری-نمایشگاه‌های-تخصصی-محور
بستن   چاپ