فردا، یکشنبه، 19 بهمن
رویداد تبادل فناوری پلیس هوشمند برگزار می‌شود
شنبه 18 بهمن 1399 - 11:59:53

ایران مراسم نیوز: نخستین رویداد تبادل فناوری پلیس هوشمند با محورهای فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات و ارتباطات، ارتباطات رادیویی و زیر ساخت شبکه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد تبادل فناوری پلیس هوشمند اولین رویداد از این جنس است که مذاکرات تجاری آن برگزار شده است و در روز رویداد تفاهمنامه‌ها و قراردادهای ناجا با شرکت‌های دانش بنیان و فناور منعقد خواهد شد.

محورهای این رویداد شامل فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات و ارتباطات، ارتباطات رادیویی و زیر ساخت شبکه است.


بر اساس این گزارش پیش از این در مورد 34 نیاز فناورانه، مذاکرات تجاری B2B بین نیروی انتظامی و شرکت‌های دانش بنیان و فناور صورت گرفت و در رویداد پلیس هوشمند از تفاهم نامه‌ها و قرادادهای حاصل از مذاکرات رونمایی خواهد شد. علاوه بر آن ارائه نیازهای فناورانه نیروی انتظامی در حوزه هوشمندسازی، نمایشگاه توانمندی‎های شرکت‌های دانش بنیان و فناور، تشریح نحوه تعامل نیروی انتظامی با شرکت‌های فناور و دانش بنیان، معرفی حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

علاقمندان برای حضور مجازی در این رویداد می‌توانند برای ثبت‌نام به این لینک مراجعه کنند؛ همچنین شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند از طریق سامانه غزال نسبت به حضور در این رویداد اقدام کنند.
 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27273/رویداد-تبادل-فناوری-پلیس-هوشمند-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ