نشست کمیته پیگیری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و عمان
شنبه 18 بهمن 1399 - 08:59:08

ایران مراسم نیوز: مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: طی نشستی مجازی در 21 بهمن‌ماه سال جاری، کمیته پیگیری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و عمان با دستور کار بررسی اقدامات و نتایج اجرای تفاهمات اجلاس اخیر، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن با بیان این خبر اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده میان دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران و اداره همکاری‌های بین‌المللی وزارت تجارت عمان قرار است تفاهمات هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری ایران و عمان که در آذرماه سال 1398 در تهران برگزار شده بود، توسط کمیته مذکور پیگیری شود.

وی افزود: ریاست طرف ایرانی این کمیته را حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و از طرف عمان، معاون وزیر تجارت این کشور بر عهده دارد.

مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی ادامه داد: مذاکره پیرامون اقدامات و آخرین نتایج اجرای تفاهمات هجدمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور در زمینه‌های بازرگانی، استاندارد، گمرکی، بنادر و حمل و نقل دریایی، انرژی و همچنین تفاهم در خصوص برگزاری نوزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور در دستور کار این کمیته قرار دارد.

خاطر نشان می‌سازد، عمان یکی از شرکای راهبردی ایران در میان کشورهای همسایه محسوب می‌شود


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27263/نشست-کمیته-پیگیری-هجدهمین-اجلاس-کمیسیون-مشترک-همکاری‌های-ایران-و-عمان
بستن   چاپ