به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) انجام شد
دیدار و تجلیل مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها از بانوان شاغل
چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 12:52:11

ایران مراسم نیوز:
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن طی مراسمی با حضور دکتر زمانی مشاور وزیر ، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران از بانوان شاغل در شرکت با اهدای هدایا و لوح تجلیل گردید.

دکتر زمانی در این جلسه با عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) گفت : رشد و پیشرفت جامعه و کشور به طور مستقیم به وجود ارزشمند بانوان و مادران ایرانی متکی است و زنان فداکار ایرانی امروز در کنار حفظ کانون گرم خانواده در عرصه سازندگی و آبادانی ایران اسلامی بویژه صحنه های کارآفرینی و اشتغال حضوری شایسته دارند.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی جایگاه و ارزش واقعی بانوان به معنی حقیقی تجلی پیدا کرد و ما شاهد درخشش مادران و دختران ایرانی در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی هستیم.

دکتر زمانی تاکید کرد: با توجه به این که بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند قطعا بدون مشارکت فعال زنان ، توسعه و سازندگی ممکن نیست

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی ضمن یادآوری ارزش و عظمت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری افزود : در عظمت حضرت زهرا (س) همین بس که امام عسکری (ع) فرمودند: «نَحنُ حُجَۀُ اللهِ عَلَی الخَلق وَ الفاطِمَۀُ حُجَۀُ اللهِ عَلَینا؛ ما حجت خدا بر مردم هستیم امّا فاطمه حجت خدا بر ماست». یعنی امامت و پیامبری پایین­تر از مقام حضرت زهرا (س) است و این مقام بسیار بزرگی است.

اینجانب این روز خجسته را به همه بانوان و مادران ایران اسلامی به ویژه بانوان همکارم در شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران تبریک و شادباش عرض می کنم و امیدوارم همه ما توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه (س) را داشته باشیم و محیط کار و جامعه مان از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر شود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27221/دیدار-و-تجلیل-مدیرعامل-شرکت-سهامی-نمایشگاه‌ها-از-بانوان-شاغل
بستن   چاپ