رئیس اتاق اصناف مرکز استان کردستان:
نمایشگاه بهاره در استان کردستان به دلیل شرایط کرونا دایر نیست
چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 11:38:59

ایران مراسم نیوز: رئیس اتاق اصناف مرکز استان کردستان با بیان این‌که با توجه به شرایط کرونایی کشور نمایشگاه‌های بهاره برگزار نمی‌شود، گفت: امسال در استان کردستان نیز نمایشگاه بهاره دایر نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، فرهاد عزت پور افزود: در حال حاضر با توجه به ابلاغیه اتاق اصناف ایران و شرایط کرونا در جامعه و همچنین خسارت های مالی فراوانی که در پی شیوع کرونا به کسبه وارد شد، برپایی نمایشگاه‌های فروش عرضه مستقیم کالا مجاز نخواهد بود.

وی تصریح کرد: در سال جاری ایجاد محدودیت های کرونایی و تعطیلی واحدهای صنفی در چند نوبت خسارت های فراوانی برای اصناف داشت و این روزها بازار با رکود همراه است و برگزاری نمایشگاه بهاره در شرایط بد اقتصادی بازار به صلاح نیست.

عزت پور با بیان اینکه کرونا میزان درآمد کسبه را کاهش داده است، اظهار داشت: نمایشگاه‌های بهاره سهم بازار اصناف را میبرند و خسارت بیشتری در پایان سال به اصناف وارد می کنند و میزان تجمع در نمایشگاه ها بیشتر بوده و رعایت پروتکل های بهداشتی سخت تر خواهد بود است .

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال تیم های بازرسی و نظارت فعالیت دارند، و همچنین نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط واحدهای صنفی صورت می گیرد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27209/نمایشگاه-بهاره-در-استان-کردستان-به-دلیل-شرایط-کرونا-دایر-نیست
بستن   چاپ