حسن احمدیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق ایران
نمایشگاه مجازی در دوران کرونا به توسعه کسب‌وکارها کمک می‌کند
دوشنبه 13 بهمن 1399 - 14:47:36

ایران مراسم نیوز: عضو هیات نمایندگان اتاق ایران برگزاری نمایشگاه‌ها را فرصتی برای معرفی برندها و شناسایی تولیدکنندگان در بازارهای داخلی و خارجی و کشورهای هدف دانست و گفت: نمایشگاه ظرفیتی در راستای توسعه کسب‌وکارهاست و به شناسایی بازار و سلایق موجود کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از اتاق ایران، حسن احمدیان برگزاری نمایشگاه‌ها را فرصتی برای معرفی برندها و شناسایی تولیدکنندگان در بازارهای داخلی و خارجی و کشورهای هدف دانست و گفت: نمایشگاه ظرفیتی در راستای توسعه کسب‌وکارهاست و به شناسایی بازار و سلایق موجود کمک می‌کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه مجازی ایران از انعقاد تفاهم‌نامه بین برگزارکنندگان این نمایشگاه و اتحادیه صادرکنندگان مبلمان خبر داد و گفت: به‌روزرسانی و رفع اشکالات احتمالی نمایشگاه‌های مجازی و ارتقای سطح بهره‌وری آنها با ارتباط مستمر بین برگزارکنندگان نمایشگاهی و اعضای تشکل‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

حسن احمدیان، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران و عضو هیات نمایندگان اتاق ایران درباره تفاهم‌نامه منعقدشده میان اتحادیه تولیدکنندگان مبلمان ایران و برگزارکنندگان نخستین نمایشگاه مجاری اظهار کرد:‌ این تفاهم‌نامه‌ها چند شاخص را مدنظر دارد که انتقال سریع‌تر اطلاعات به اعضا، افزایش میزان مشارکت با توجه به اعتمادی که اعضا به تشکل‌ها دارند، همراهی تشکل‌ها، آموزش و ارتباط بیشتر با برگزارکنندگان نمایشگاهی از جمله اهداف تفاهم‌نامه‌های منعقدشده با تشکل‌ها است.

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق ایران با اشاره به نخستین نمایشگاه مجازی ایران که از 5 تا 20 اسفندماه برگزار می‌شود، افزود:‌ از سوی دیگر اگر مشکلاتی در طول برگزاری نمایشگاه وجود داشته باشد، تشکل‌ها می‌توانند صدای اعضا باشند و در رفع معایب برگزاری به برگزارکنندگان نمایشگاهی کمک کنند.

احمدیان با اشاره به تخفیف‌های در نظر گرفته شده اعضای تشکل‌ها برای مشارکت در نمایشگاه‌ها خاطرنشان کرد:‌ وقتی گروه و تشکل به مشارکت در برگزاری نمایشگاه اقدام کند، نمایشگاه پربارتر می‌شود و اثر مثبت برای کل نمایشگاه ایجاد می‌کند.

به اعتقاد این فعال اقتصادی، نمایشگاه‌ها فرصتی برای معرفی برندها و شناسایی تولیدکنندگان مغفول مانده در بازارهای داخلی و خارجی و کشورهای هدف است و نقش مهمی در توسعه کسب‌وکارها دارد. رفت و برگشت اطلاعات و انعکاس صدای مشتری به شناسایی بازار و سلیقه مشتری کمک می‌کند و اتصال به شبکه جهانی را فراهم می‌کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران تصریح کرد:‌ برگزاری نمایشگاه مجازی کاری نو است و قدم‌های نخستین را در ایران برمی‌دارد، منابعی وجود دارد که برای ایجاد پلت فرم نمایشگاهی به آن مراجعه می‌شود و نقاط ضعف و قوت آن قابل شناسایی است تا بتوان دستاوردهای مناسبی از برگزاری نمایشگاه به دست آورد.

وی ادامه داد: ممکن است در طول برگزاری نمایشگاه مجازی کمی و کاستی‌هایی وجود داشته باشد اما این بدان معنا نیست که کل ایده برگزاری نمایشگاه مجازی غلط است. در این بین باید خود را تقویت کرده و با افزایش دانش و تجربیات، نمایشگاه‌های مجازی بهتری را برگزار کرد.

احمدی تعداد اعضای اتحادیه تولیدکنندگان مبلمان را 400 عضو اعلام کرد و افزود: اگرچه هنوز درباره میزان مشارکت اعضای این صنف در نمایشگاه مجازی زود است اما به نظر می‌رسد مطابق برنامه‌ریزی‌ها شاهد حضور حداکثری اعضا باشیم.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27148/نمایشگاه-مجازی-در-دوران-کرونا-به-توسعه-کسب‌وکارها-کمک-می‌کند
بستن   چاپ