رئیس خانه مطبوعات استان ورسانه‌های استان ایلام اعلام کرد:
حضور پررنگ فعالان فضای مجازی در چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه‌های ایلام
دوشنبه 13 بهمن 1399 - 11:38:02

ایران مراسم نیوز: رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام از اضافه شدن بخش فضای مجازی به چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، سامی شهبازی در این باره گفت: دیده شدن، ارزیابی شدن و در محک نقد و داوری قرار گرفتن برای کسانی که دغدغه کار حرفه‌ای در رسانه دارند، بسیار مهم است و می‌تواند در ارتقای شاخص‌های روزنامه نگاری تراز، اثر جلوبرنده داشته باشد.

وی جشنواره فصلی مطبوعات در استان را ابتکاری نو دانست و تصریح کرد: نخستین جشنواره فصلی مطبوعات ایلام 120 اثر و 10 برگزیده، دومین دوره به 400 اثر و 14 برگزیده داشت و در سومین دوره نیز به رقم قابل توجه 520 اثر و 39 برگزیده رسیده ایم که این رویش نشان می‌دهد که جشنواره فصلی مطبوعات  اعتمادآفرین بوده و در هر دوره افرادی شاخص و تراز در خبرنگاری و روزنامه نگاری شرکت کرده و برگزیده شده اند.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام رویش افراد گمنام و تازه به جمع خانواده رسانه پیوسته را  از دیگر برکات و آثار جشنواره فصلی مطبوعات استان ایلام عنوان کرد و گفت:  افرادی با وجود سابقه کم، آثار شایسته ای در سومین دوره ارائه کرده و مورد تقدیر نیز قرار گرفتند و اگر این رویش و پرورش افراد مستعد عرصه رسانه تنها دستاورد جشنواره فصلی باشد، برای آن کافی به نظر می‌رسد.

شهبازی گفت:  جشنواره فصلی مطبوعات ایلام برای چهارمین دوره خود بین فضای مجازی و فضای رسانه های دارای مجوز ارتباط هدفمندتری را ایجاد خواهد کرد و با اضافه کردن یک بخش ویژه به فضای مجازی، این فرصت برای فعالان مجازی فراهم خواهد شد که اولا در حوزه تولید محتوای مدنظر سیاستگذاری جشنواره قلم بزنند و دوما، خود را به محک معیارهای حرفه‌ای قلم زدن در فضای رسانه بسنجند.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام با قدردانی از  پوشش رسانه ای و بازتاب اختتامیه سومین  جشنواره مطبوعات و رسانه های استان، از تمام رسانه های مکتوب و برخط و صداوسیمای مرکز ایلام، گفت: در پی مطالبه‌گری اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام از آقای مهندس جواد گلی، مدیرکل روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس مبنی بر تأمین جوایز جشنواره فصلی مطبوعات و پیگیری و رایزنی های مستمر از طریق مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس و به تبع مدیر جهادگر و صنعت فهم پتروشیمی نجفی سمنانی، مبلغ 50 میلیون تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی به حساب خانه مطبوعات واریز شد.

شهبازی با بیان اینکه این مبلغ  جهت آموزش، برگزاری جشنواره چهارم و سایر اقدامات مدنظر مجمع عمومی خانه و هیئت مدیره در نهایت شفافیت هزینه خواهد شد، تصریح کرد:استاندار نیز 20 میلیون تومان به خانه مطبوعات در آستانه برگزاری اختتامیه جشنواره سوم  اختصاص داد که به زودی با وصول این مبلغ در حساب خانه، در راستای اهداف مورد نظر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هزینه خواهد شد.

 وی با قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های استاندار ایلام، مدیرکل و مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی، پتروشیمی و مخابرات ایلام و اعضای مجمع عمومی ،  هیئت مدیره خانه مطبوعات ایلام و رسانه‌ها و دبیر جشناوره سوم ، تصریح کرد: هر اداره کل و سازمانی می‌تواند به توجه به رسالت‌های ذاتی خود اقدام به برگزاری جشنواره‌های مطبوعاتی کند و در این راستا پیشنهادهای لازم به ادارات مختلف داده خواهد شد.

رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام گفت: فراخوان چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام به زودی منتشر خواهد شد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27136/حضور-پررنگ-فعالان-فضای-مجازی-در-چهارمین-جشنواره-فصلی-مطبوعات-و-رسانه‌های-ایلام
بستن   چاپ