وزیر صمت در جلسه ستاد اکسپو اظهار کرد :
رویکرد اصلی ایران در اکسپو 2020 دوبی اقتصادی و جذب سرمایه گذار خواهد بود
يکشنبه 12 بهمن 1399 - 08:36:47

ایران مراسم نیوز: وزیر صمت در جلسه ستاد اکسپو اظهار کرد: رویکرد اصلی ایران در اکسپو 2020 دوبی اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از شرکت سهامی و امور بین‌الملل نمایشگاه‌ها، جلسه ستاد اکسپو 2020 دوبی با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت و اعضای ستاد اکسپو در تالار اصفهان نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه رزم حسینی از دست اندرکاران و مسئولین شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران که برنامه اکسپو را مدیریت و پیش می برند قدردانی و تشکر کرد وگفت : با توجه به شرایط سخت جنگ اقتصادی که به سر می بریم و فشارهای بین المللی که به ما تحمیل شده است باید در این رویداد جهانی تمام ظرفیت ها و توانمندی های اقتصادی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران را به بهترین شکل به نمایش جهانیان بگذاریم

وی با اشاره به جایگاه ایران از لحاظ صنعتی و اقتصادی در منطقه و جهان تاکید کرد :  رویکرد اصلی ایران برای اکسپو 2020 دوبی بیشتر حول محور اقتصادی وجذب سرمایه گذار خواهد بود  و همچنین  باید از ظرفیت های خوبی که در عرصه های صنعتی، معدنی ، کشاورزی برخوردار هستیم استفاده گردد.

وزیر صمت در بخش دیگر صحبت های خود در جهت تقویت نگاه مردم دنیا به ایران افزود : باید درمقابله با ایران هراسی با معرفی فرهنگ غنی ایرانی و همچنین توانمندی های صنایع بزرگ و اقتصاد پویای کشور اقدامات خوبی انجام دهیم .

وی در پایان خاطر نشان کرد با توجه به این که برنامه اکسپو 2020 دوبی در هیأت وزیران تصویب شده است باید همه دستگاه ها و نهاد های دولتی همکاری و تعامل لازم را با ستاد اکسپو داشته باشند.



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27089/رویکرد-اصلی-ایران-در-اکسپو-2020-دوبی-اقتصادی-و-جذب-سرمایه-گذار-خواهد-بود
بستن   چاپ