نمایشگاه‌های صنعتی و تخصصی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد
شنبه 11 بهمن 1399 - 11:26:35

ایران مراسم نیوز: صبح امروز، 11 بهمن ماه  سه نمایشگاه رنگ، معدن و قطعات خودرو با تدابیر ویژه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه ها ،بیستمین نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوشش های صنعتی و کامپوزیت ، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو ، لوازم و مجموعه های خودرو  و همچنین شانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن ، صنایع معدنی ، ماشین آلات ، تجهیزات و صنایع وابسته که تماما در حوزه های صنعتی و هم گروه می باشند با حضور وزیر محترم صمت ، مقامات و مسئولین  زیربط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

دکتر حسن زمانی مشاور وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها به همراه اعضای هیأت مدیره و معاونین شرکت در این سه نمایشگاه مقامات ، مسئولین و مدعوین را همراهی نمودند.

لازم به ذکر است در این دوره از نمایشگاه رنگ و رزین 72 شرکت داخلی آخرین دستاوردها و پیشرفت های این صنعت را در معرض بازدیدکنندگان متخصص رنگ ، رزین ، پوشش های صنعتی و کامپوزیت  قرار دادند.

در پانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو ، 190 شرکت داخلی فعال در این حوزه آخرین تجهیزات ، تولیدات و فن آوری این بخش از صنعت را به متخصصین را به نمایش گذاشتند و همچنین در جنب نمایشگاه قطعات خودرو پاویون مجازی برای مشارکت شرکت های خارجی در سالن 38 مستقر شده است و هیأت های تجاری و گروه های ایرانی که خواستار ارتباط با شرکت های خارجی هستند می توانند از این پاویون استفاده کنند.

همچنین در شانزدهمین نمایشگاه بین امللی معدن، صنایع معدنی 104 شرکت از فعالین بخش معدن کشور میزبان مدعوین و علاقه مندان متخصص معدنی کشور خواهند بود.

سه نمایشگاه فوق از امروز تا 14 بهمن ماه سالجاری از ساعت 9 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه های تهران میزبان بازدید کنندگان متخصص با رعایت پروتکل های بهداشتی


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27077/نمایشگاه‌های-صنعتی-و-تخصصی-با-حضور-وزیر-صنعت،-معدن-و-تجارت-افتتاح-شد
بستن   چاپ