هفتمین نمایشگاه بین‌المللی امپکس 27 بهمن برگزار می‌شود
جمعه 10 بهمن 1399 - 12:03:33

ایران مراسم نیوز: رسول شجری، رئیس اتحادیه کفش‌های دست دوز تهران خبر داد: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی امپکس 27 بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، رسول شجری با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که نمایشگاه بین المللی امپکس هرساله با نیت معرفی تولیدات ایرانی و تولیدکنندگان اشتغال ساز برگزار می شود، امسال نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به جهت شیوع ویروس کرونا با همت بیش از 100 شرکت کننده و نظارت کامل اتحادیه و شرکت نمایشگاهی بین المللی ایران در سالن های خلیج فارس( 40 -41) از 27 بهمن به مدت 4 روز از ساعت 9 صبح تا 5 بعداز ظهر برگزار می شود.

رئیس اتحادیه کفش های دست دوز تهران بیان داشت: در نمایشگاه امپکس هر ساله تلاش می کنیم نمایندگانی از سوی تولیدکنندگان کیف و کفش چرم طبیعی و مصنوعی، مواداولیه صنایع چرم سازی، ماشین آلات کشاورزی، توزیع کنندگان و صنایع وابسته و... را در کنار یکدیگر جمع نماییم تا با حضور خود در صحنه اقتصادی، قوت قلبی باشند برای تمامی مشتاقان این صنعت. ما تولیدکنندگان بسیار قدرتمندی در این حوزه داریم که اگر فرصت های اقتصادی خوبی برایشان فراهم شود، توان و قدرت مضاعفی برای شکوفایی تمامی ایده ها در این صنعت خواهند یافت از این رو باید گفت این فعالان با وجود مشکلات بسیار زیادی که در سال 99 در تمامی حوزه های تولید، عرضه و مواد اولیه داشتیم اما سنگر اقتصادی خود را حفظ و تا حد ممکن این صحنه را خالی نکردند.

وی با تاکید بر کمبود و گرانی مواد اولیه در صنعت چرم و کفش و کیف بیان داشت: مواد اولیه برای صنعت چرم یا بسیار گران شده و یا اینکه ناکافی است؛ گرانی بیش از حد مواد اولیه منجر به گرانی محصول تمام شده خواهد شد و در نتیجه متقاضی به جای خرید دو جفت کفش در سال به خرید یک دست قناعت می کند، بنابراین 50 درصد از تقاضای جامعه از دست تولید کننده خارج می شود و بسیاری از افراد به جهت کاهش داد و ستداز صحنه تولید کم کم خارج می شوند.

شجری تاکید کرد: هر چند اتحادیه در سال جاری با وجود گرانی های بسیار زیاد، با حمایت از اعضای خود سعی در حفظ ساختار کلی داشته است اما برای حمایت از تولیدکننده ضرورت حمایت دستگاه های حکومتی و دولتی از این تولیدکنندگان کاملا احساس می شود.به تنهایی نمی توان به جنگ تمامی مشکلات رفت.

رئیس اتحادیه کفش های دست دوز تهران تصریح کرد: از تمامی سازمان ها و وزارت خانه هایی که می توانند این تولیدکنندگان زحمتکش را حمایت کنند می خواهیم تا در عرصه دسترسی آسان تر به مواد اولیه و توسعه صارات به بازارهای ممکن و مرزی، دست تولید کننده را بگیرند. در حال حاضر اقلام چینی بازارهای منطقه را در سیطره خود دارد؛ اما کیفیت کالاهای شان با کالاهای ایرانی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست، ما می توانیم با حمایت دولت ، صادرات بسیار ارزنده ای داشته باشیم.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27050/هفتمین-نمایشگاه-بین‌المللی-امپکس-27-بهمن-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ