رئیس کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر گلستان:
اختتامیه مهرواره «پرواز لالایی ها» طی دهه فجر برگزار می شود
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 12:41:35

ایران مراسم نیوز: رئیس کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان از اجرای 110 برنامه فرهنگی و هنری طی دهه فجر در استان خبرداد و گفت: در دهه فجر اختتامیه مهرواره پرواز لالایی ها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به خبرگزاری مهر، محبوبه رجب نسب در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: شعار امسال «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» بوده و برنامه هایی در این راستا طراحی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از برگزاری 110 برنامه شاخص طی دهه فجر خبرداد و افزود: نشست کتابخوان، جشنواره قرآنی، مسابقه فیلم موبایلی، برنامه دختران در کنار مادران بخشی از برنامه ها است.

رجب نسب ادامه داد: 42 عنوان کتاب به صورت ویدئو معرفی شده و در نمایشگاه ارائه خواهند شد.

وی بیان کرد: در دهه فجر اختتامیه مهرواره پرواز لالایی ها برگزار خواهد شد که تاکنون هزار و 360 اثر از سطح کشور ارسال شده و آثار در حال داوری است.

رجب نسب اضافه کرد: کیمیای زندگی به مناسبت روز مادر، نقالی کودکان در برنامه استقبال نمادین در فرودگاه، نشست کودکان با استاندار، مهرواره سرزمین من در سه محور فرهنگی، ادبی و هنری و غیره از دیگر برنامه ها است.

رئیس کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان بیان کرد: مقرر شده بود که برنامه پرواز بادبادک ها برای تزریق نشاط را در هزارپیچ برگزار کنیم که با آن مخالفت شد.

رجب نسب اضافه کرد: بحران کرونا در همه دستگاه فراگیر شد و حوزه فرهنگ بیش از دیگر حوزه ها آسیب دید و خدمات کانون هم تحت شعاع قرارگرفته اما با راه اندازی بستری در فضای مجازی برنامه ها و کارگاه های خود را برگزار می کنیم.

طبق گفته وی قبل از شیوع کرونا 10 هزار مخاطب داشتیم که هم اکنون به سه هزار نفر رسیده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان بیان کرد که  18 مرکز ثابت، 9 مرکز سیار و دو مرکز پستی در استان فعال است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26995/اختتامیه-مهرواره-«پرواز-لالایی-ها»-طی-دهه-فجر-برگزار-می-شود
بستن   چاپ