دکتر قالیباف در بازدید از نمایشگاه نفت گفت:
شعار «ما می توانیم» را در نمایشگاه بین المللی نفت ثابت کردیم
شنبه 4 بهمن 1399 - 14:59:19

ایران مراسم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: شعار «ما می توانیم» را در نمایشگاه بین المللی نفت ثابت کردیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، محمدباقر قالیباف در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی نفت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: باعث افتخار و خوشحالی است که نیروهای جوان، تحصیلکرده و با تجربه توانستند در صنعت نفت تحولات جدی و اساسی ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه باعث افتخار و غرور ملی است و از طرفی متاسف شدم از این جهت ای کاش حرکت‌های به این عظمت و بزرگی را از دهه‌های قبل و با سرعت بیشتری شروع می کردیم.

قالیباف با یادآوری منویات مقام معظم رهبری درجلسه با سران قوا افزود: در حوزه پیشران های اقتصادی، صنعت نفت یکی از مهم‌ترین پیشران هاست و امیدواریم با سرعت بیشتری که شروع شده است جبران گذشته نیز شود.

وی تاکید کرد: شعار ما می توانیم را امروز در این نمایشگاه در عمل ثابت کردیم و باید از صنعت گران و تولیدکنندگان مخصوصا شرکت های دانش بنیان حمایت های لازم صورت پذیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر تنظیم قراردادهای نفتی به روش بومی گفت: مجلس و دولت و همچنین بخش خصوصی باید با در نظرگرفتن توان تولید داخلی و بحث های فنی داخلی و همکاری نزدیک دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان موجب ارز آوری بیشتر و توسعه بخش خصوصی شوند.



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26923/شعار-«ما-می-توانیم»-را-در-نمایشگاه-بین-المللی-نفت-ثابت-کردیم
بستن   چاپ