دیدار اعضای انجمن غرفه سازان با مشاور وزیر و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی
پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 20:55:54

ایران مراسم نیوز: جلسه مشترک شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و هیأت مدیره انجمن غرفه سازان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از گسترش نیوز، این جلسه با حضور حسن زمانی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، معاونین فنی و مهندسی، روابط عمومی به همراه اعضای هیات مدیره انجمن غرفه سازان برگزار و موارد مربوط به این صنعت بررسی شد.

در این جلسه موضوع تعامل بیشتر و مستمر شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و انجمن غرفه‌سازان مطرح و به این منظور مقرر شد جهت نیل به اهداف مشترک، موضوع حضور نمایندگان انجمن در جلسات تصمیم گیری در ارتباط با صنعت غرفه‌سازی و تدوین تقویم نمایشگاه بررسی شود.

پیرو آن موضوع حضور نمایندگان شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران در کمیته‌های انضباطی و ارزیابی عملکرد انجمن مطرح شد.

در خصوص ایجاد ساختارهای تعاملی و نظارتی بین شرکت سهامی نمایشگاه ها و پیمانکاران فعال در صنعت نمایشگاهی موضوع اجباری شدن همراه داشتن کارت پیمانکاران جهت ورود به نمایشگاه تهران مورد نیز بحث واقع شد.

همچنین موضوع تجمیع مبالغ پرداختی عوارض غرفه سازی و هزینه نظارت HSEE برق از طرف هیأت مدیره انجمن پیشنهاد شد و مقرر شد معاونت فنی و مهندسی شرکت سهامی در ارتباط با تجمیع و پرداخت مبالغ فوق الذکر از طریق سامانه جامع غرفه سازی موارد مورد بررسی قرار دهند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26894/دیدار-اعضای-انجمن-غرفه-سازان-با-مشاور-وزیر-و-مدیرعامل-شرکت-نمایشگاه‌های-بین‌المللی
بستن   چاپ