سایت فروش نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا ساعاتی دیگر راه اندازی می‌شود
پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 12:56:56

ایران مراسم نیوز: موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرد: سایت فروش نمایشگاه مجازی کتاب در حال ارتقاء فنی است و تا ساعاتی دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، این موسسه ضمن عذرخواهی از بازدیدکنندگان و خریداران اعلام کرد سایت فروش نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در حال ارتقاء فنی است و تا ساعاتی دیگر راه‌اندازی خواهد شد.

به منظور رفع مشکلات فنی سایت فروش نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا ساعاتی دیگر در دسترس خواهد بود.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب ها به صورت رایگان ارسال می شوند و علاقه‌مندان می توانند برای تهیه کتاب از اول تا ششم بهمن ماه به سامانه tehranbookfair.ir مراجعه کنند.

ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت 24 ساعته است و کتاب های ناشران داخلی با تخفیف 20درصدی و کتاب های ناشران خارجی با تخفیف 50درصدی ارائه می شود.

پس از لغو نمایشگاه کتاب تهران در فروردین، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال راهی برای حمایت از ناشران و بازار کتاب کشور بود و با استفاده از تجربیات حضور در نمایشگاه‌های مجازی برگزار شده توسط دیگر کشورها نظیر نمایشگاه بزرگ کتاب فرانفکورت که مجازی برگزار شد، تصمیم بر برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی گرفت و محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به ریاست ایوب دهقانکار را مسئول برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب معرفی کرد.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران،هزار و 732 ناشر داخلی ثبت‌نام کردند و بالغ بر 100 هزار عنوان کتاب آماده عرضه در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران قرار دارد. 180 ناشر خارجی با 20 هزار عنوان کتاب، 142 نهاد فرهنگی و آژانس ادبی در بخش رایت‌سنتر نیز در این نمایشگاه حضور دارند و 145 نشست رونمایی کتاب، 20 نشست بین‌المللی و 25 نشست داخلی با حضور 180 سخنران داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

بیش از 80 هزار دانشجو و طلبه و 30 هزار هیئت علمی و اهالی قلم از تسهیلات نمایشگاه کتاب برخوردار خواهند شد و هزینه ارسال کتاب‌ها نیز از سوی شرکت پست جمهوری اسلامی برای همه مخاطبان رایگان اعلام شده است.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران، یکم تا ششم بهمن ماه برگزار خواهد شد.



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26879/سایت-فروش-نمایشگاه-مجازی-کتاب-تهران-تا-ساعاتی-دیگر-راه-اندازی-می‌شود
بستن   چاپ