برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین در اتاق تعاون مازندران
پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 09:34:09

ایران مراسم نیوز: رئیس اتاق تعاون مازندران از برگزاری دوره های آموزشی با هدف ترویج و پژوهش و اهمیت نقش آموزش در تغییر موازنه اقتصاد ملی به سمت تعاونی ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از اتاق تعاون ایران، ربیعی، رئیس اتاق تعاون استان مازندران با بیان این مطلب اظهار داشت: عمده اختلافات و نارسایی‌ها و نابسامانی‌های شرکت‌ها و اتحادیه های تعاونی در مراکز داوری بخش تعاون، عدم آگاهی اعضا و مدیران به وظایف و مسئولیت های خود در خصوص قانون و مقررات مربوطه است.

وی ادامه داد: آموزش در تعاونی ها وسیله‌ای است که موجب همکاری بیشتر، کارایی و توانمندی و سرانجام موفقیت شرکتها خواهد شد رفع مشکلات تعاونی ها نیازمند مجموعه اقدامات هماهنگ و سنجیده‌ای است که آموزش نیروی انسانی از مهمترین این اقدامات است.

ربیعی همچنین در خصوص تصدیگری امور آموزش و ترویج افزود : واگذاری اجرای برنامه‌های آموزشی علاوه بر اینکه حوزه وظایف و اختیارات اتاق ها و اتحادیه ها را گسترش می‌دهد به ارتقا ء‌سطح کیفی برنامه های آموزشی نیز کمک می کنند چرا که ادارات کل تعاون کار رفاه اجتماعی استانها  عمدتاً به نقش هدایتی، ‌حمایتی و نظارتی پرداخته و از این طریق سطح کیفیت برنامه‌های آموزشی را ارتقاء‌ می بخشند.

وی به تفاهم‌نامه‌های آموزشی  اتاق تعاون مازندران با اداره تعاون کار رفاه اجتماعی استان  اشاره کرد و گفت: در شرایط امروز که به علت شیوع ویروس منحوس کرونا از برگزاری کلاسهای حضوری محروم هستیم برگزاری آموزشهای از طریق فضاهای مجازی در دستور کار قرار گرفته است .


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26871/برگزاری-دوره‌های-آموزشی-آنلاین-در-اتاق-تعاون-مازندران
بستن   چاپ