در حاشیه بازدید معاون عملی و فناوری رئیس جمهور طرح شد:
نمایشگاه بین‌المللی ایران به دروازه‌ای برای توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان تبدیل خواهد شد
دوشنبه 29 دي 1399 - 07:46:49

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها گفت:‌ با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران را به دروازه‌ای برای رشد و توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، حسن زمانی در حاشیه بازدید سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از نمایشگاه بین‌المللی در این باره افزود: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی با توجه به ارتباطی که با مجامع بین‌المللی در این حوزه دارد، فضا را برای حضور جوانان و شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی فراهم نموده است.
 
وی با تاکید بر این که حضور در نمایشگاه‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین محورهای توسعه بازار محسوب می‌شود، گفت: این کار مهم از جهت رشد صادرات محصولات دانش بنیان حائز اهمیت است و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی با توجه به ظرفیت بالایی که دارد، به این موضوع به صورت ویژه نگاه و کمک خواهد کرد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد نخبگان در این دیدار از روند آماده‌سازی سالن اختصاصی شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه بین‌المللی تهران بازدید کرد.

سورنا ستاری در این بازدید از حمایت‌های شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از شرکت‌های دانش بنیان تشکر کرده و پیرامون رفع مشکلات صادراتی دانش‌بنیان‌ها با حسن زمانی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و حمید زادبوم، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران مذاکره نمود.

در این بازدید مشترک هر دو طرف بر لزوم حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تأکید کردند.
 
خبرنگار: سید حجت هاشمی یرکی

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26769/نمایشگاه-بین‌المللی-ایران-به-دروازه‌ای-برای-توسعه-صادرات-محصولات-دانش‌بنیان-تبدیل-خواهد-شد
بستن   چاپ