معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت:
صنعت نمایشگاهی آینه تمام نمای اقتصاد کشور است
پنجشنبه 25 دي 1399 - 10:29:37

ایران مراسم نیوز: معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: صنعت نمایشگاهی آینه تمام نمای اقتصاد کشور است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، عباس قبادی در این باره افزود: فروشگاه‌های زنجیره ای نقش مهمی در تنظیم بازار کشور دارند و در سال های اخیر تجهیزات و فرآیند فروش وعرضه کالا در این بخش به روز رسانی شده و این تغییرات مثبت باید استمرار داشته باشد.

وی افزود: با در نظر گرفتن شرایط خاص تحریم و مشکلات موجود این نمایشگاه در سطح خوبی بود و باید از دست اندرکاران این رویداد نمایشگاهی و همچنین مدیریت جدید شرکت سهامی نمایشگاه ها قدردانی کرد.

قبادی درباره برگزاری نمایشگاه‌ها در شرایط کرونایی گفت: با توجه به شیوع کرونا بازدید از نمایشگاه فقط برای متخصصین دعوت شده انجام می‌گیرد و این حرکت و تدبیر بسیار خوبی است که در مجموعه شرکت سهامی نمایشگاه شکل گرفته است و به واسطه بازدیدهای تخصصی نمایشگاه ها زنده و پویا هستند و به نوعی می‌توان گفت صنعت نمایشگاهی آینه تمام نمای اقتصاد کشور است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیش از 90 درصد تولیدات کالای فروشگاه‌های زنجیره ای محصول داخل کشور است و می توان این تولیدات را به کشورهای همسایه عراق ، افغانستان ، سوریه و خیلی از کشورهای دیگر صادر کرد.  

 

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26700/صنعت-نمایشگاهی-آینه-تمام-نمای-اقتصاد-کشور-است
بستن   چاپ