فرهنگسرای تخصصی رسانه استان اصفهان برگزار می کند
وبینار آموزشِ رویداد نویسی به خبرنگاران
چهارشنبه 24 دي 1399 - 11:10:26
ایسنا

ایران مراسم نیوز: در قالب یک وبینار آموزش رویداد نویسی به خبرنگاران در فرهنگسرای استان اسفهان برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، از دید اغلب خبرنگاران، تنها افتتاحیه و اختتامیۀ یک رویداد ارزش پوشش خبری را دارد و برگزاری وبینار آنلاین «خبرنگاری در رویداد» توسط فرهنگسرای تخصصی رسانه، تلاشی است برای ارائۀ تصویری جامع‌تر از شیوۀ نوشتن دربارۀ یک رویداد.

فاطمه شفیعی، مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اصفهان، شهری رویدادمحور است و در طول سال میزبان برگزاری بسیاری از جشنواره‌ها و رویدادها در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری و صنعتی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مروری بر اخباری که دربارۀ یک رویداد منتشر می‌شود، ما را به این نتیجه می‌رساند که گویی فقط افتتاحیه و اختتامیه یک رویداد ارزش پوشش خبری را دارد؛ درحالی‌که رویداد، منحصر به این دو برنامه نیست.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه تصریح کرد: ما با همکاری اداره ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری اصفهان، کوشیده‌ایم تا با برگزاری وبینار آنلاین «خبرنگاری در رویداد»، نکاتی را دربارۀ رویداد نویسی یادآور شویم. مدرس این دوره نیز شهریار عظیمی، کارشناس، پژوهشگر رسانه و گزارشگر سابق شبکۀ «پرس تی وی» است.

شفیعی، افزود: در این وبینار، به خبرنگاران آموزش داده می‌شود که چگونه برای پوشش جامع رویدادها برنامه بنویسند، اطلاعات مهمانان حاضر در رویداد را به دست بیاورند و روی نحوۀ تعامل با این مهمانان ملی و بین‌المللی، تأمل بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار، پس از تماس با شمارۀ درج شده در پوستر، می‌توانند 30 دی‌ماه، رأس ساعت 16، از طریق لینک www.skyroom.online/ch/esf-farhang/fan وارد وبینار «خبرنگاری در رویداد» شده و به صورت رایگان از آن بهره ببرند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26673/وبینار-آموزشِ-رویداد-نویسی-به-خبرنگاران
بستن   چاپ