برگزاری همزمان سه رویداد نمایشگاهی در اصفهان
دوشنبه 22 دي 1399 - 17:28:04

ایران مراسم نیوز: چهارمین نمایشگاه تجهیزات هتلداری، رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ به همراه دومین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌های سرد و گرم و نهمین نمایشگاه تخصصی نان، شیرینی وشکلات اصفهان، روزهای پانزدهم تا هجدهم بهمن ماه سال جاری (99) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، اهمیت برگزاری این سه رویداد نمایشگاهی زمانی مشخص می‌شود که بدانیم اصفهان، فعال‌ترین استان در حوزه طراحی، تولید و عرضه تجهیزات هتل، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ در کشور به شمار می‌رود و بسیاری از فعالان این حوزه می‌توانند در این نمایشگاه، آنچه برای توسعه کسب و کار خود نیاز دارند را بیابند و برای آن به مذاکره بپردازند.

این سه نمایشگاه قرار بود مردادماه 1399 در اصفهان برپا شوند که به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی رویدادهای نمایشگاهی به زمان دیگری موکول شدند؛ ثبت‌نام این سه نمایشگاه از زمستان سال 98 آغاز شده بود و همچنان نیز ادامه دارد.

این سه رویداد، از جمله رویدادهای نمایشگاهی جامع و در حال توسعه‌ای به شمار می‌روند که بخش زیادی از بازدیدکنندگان این نمایشگاه‌ها را متخصصان و علاقمندان فعال در این رشته‌ها تشکیل خواهند داد.

این سه نمایشگاه همزمان توسط شرکت کارآفرینان آتیه‌ روشن، مجری نمایشگاه‌ها و رویدادهای معتبر داخلی برگزار می‌شود و شرایطی فراهم می‌آورد تا شرکت‌های فعال در حوزه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه‌ها، در جمع بهترین‌های تجهیزات هتلداری، رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ، نان، شیرینی و شکلات و قهوه و نوشیدنی‌ها دیده شوند.

علاقمندان به دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ تلفن‌های 03132235935، 03132241747 و 09131187014 تماس بگیرند و یا به وب‌سایت این رویداد مراجعه کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26647/برگزاری-همزمان-سه-رویداد-نمایشگاهی-در-اصفهان
بستن   چاپ