برپایی دو نمایشگاه مدیریت شهری و تجهیزات ایمنی در اصفهان
يکشنبه 21 دي 1399 - 09:42:58

ایران مراسم نیوز: محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از 28 تا 30 آبان‌ماه 1399 میزبان دو نمایشگاه همزمان خواهد بود تا توانمندی‌های فعالان حوزه مدیریت شهری و تجهیزات ایمنی را در معرض بازدید متخصصان قرار دهد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، «دهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری» و «یازدهمین نمایشگاه تجهیزات ایمنی، مدیریت بحران، امداد و نجات، سیستم‌های حفاظتی و HSE » دو نمایشگاهی هستند که به صورت همزمان در 10 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شوند و متخصصان این حوزه‌ها می‌توانند از ساعت 10 تا 17 روزهای برگزاری، به بازدید از این دو نمایشگاه بپردازند.

شرکت‌ها، سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه‌ ساخت ماشین‌آلات خدمات شهری و رفت و روب، هوشمندسازی، حمل‌ونقل، رنگ ترافیکی، مبلمان و طراحی شهری، حمل و نقل پاک، سرمایه‌گذاری، بازیافت و پسماند، تحقیق و پژوهش، دوربین مدار بسته و سیستم‌های حفاظتی، روشنایی، دانش‌بنیان و فناوری پیشرفته، سیستم‌های کنترل از راه دور، آب و فاضلاب و محیط زیست در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و به نمایش دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

این شرکت‌ها و سازمان‌ها از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، گلستان و قم در نمایشگاه اصفهان حضور می‌یابند و بیش از 50 غرفه با مساحت‌های 24 تا 500 متر را به خود اختصاص خواهند داد.

از جمله مشارکت‌کنندگان فعال و برجسته در دهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و یازدهمین نمایشگاه تجهیزات ایمنی، مدیریت بحران، امداد و نجات، سیستم‌های حفاظتی و HSE می‌توان به بیش از 14 معاونت و سازمان شهرداری اصفهان و 60 شرکت از استان‌های مختلف ایران اشاره کرد که ابعاد تخصصی شدن نمایشگاه را وسعت بخشیده‌اند.

«دهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری» و «یازدهمین نمایشگاه تجهیزات ایمنی، مدیریت بحران، امداد و نجات، سیستم‌های حفاظتی و HSE » تلاش می‌کنند در بستری تجاری، این موضوع را مورد تاکید قرار دهند که هر فعالیت اجتماعی و اقتصادی بدون وجود مدیریت سازمان یافته با اهداف و برنامه‌های مدون، سبب بی‌نظمی و از هم پاشیدگی در ساختار فرآیند توسعه خواهد شد.

در این دو نمایشگاه تاکید می‌شود که شهرها به لحاظ متنوع بودن و پیچیدگی و به عنوان یک سامانه یا سیستم هدفمند و نظام‌مند، نیازمند یک نظام مدیریت شهری سامان یافته هستند که به تعیین اهداف و برنامه‌های مدون پرداخته و فعالیت عناصر مختلف شهری را هماهنگ کنند.

نکته مهم درباره این دو نمایشگاه، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است. در این نمایشگاه‌ها، تمامی تجهیزات لازم برای ضدعفونی نصب و جانمایی شده و همچنین ورود بازدیدکنندگان فقط با ماسک امکان‌پذیر خواهد بود. ضمن اینکه، فقط متخصصان و فعالان حوزه‌های مرتبط با نمایشگاه امکان بازدید از نمایشگاه‌ را خواهند داشت تا از ازدحام و شلوغی بیش از حد و نگران کننده جلوگیری شود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26572/برپایی-دو-نمایشگاه-مدیریت-شهری-و-تجهیزات-ایمنی-در-اصفهان
بستن   چاپ