مشاور رییس جمهور در جلسه ستاد توسعه سواحل مکران: اجرای قانون کنترل سرمایه آزاد در مکران را تسهیل کرد
شنبه 20 دي 1399 - 14:58:30

ایران مراسم نیوز: شورایعالی منطقه آزاد و ویژه اقتصادی، در نشست توسعه سواحل مکران که با حضور معاون اول رییس جمهوری در منطقه آزاد برقرار شد، اعلام شد: سواحل مکران به بهانعوان گنج نهفته ایران است که در فرمایش رهبر معظم انقلاب موجود است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، مرتضی بانک گفت: ما این کار را با بهره برداری از این مزیت های الکترونیکی با کشورهای نظریه هند و پاکستان و چین و افغانستان انجام داده ام ، اگر منافع شما را از این نوع بدتر کند و جایگاه سیاسی داشته باشد - اقتصادی است که شما را در سطح منطقه کنترل و فرامنطقه ارتقا دهید.
بانک مشخص کرد: سواحل مکران با تأکید 2 سند بالادستی "برنامه ششم توسعه" و "سند توسعه منطقه ساحلی مکران" به مرکز تولید، صنعت، تجارت و ترانزیت تبدیل خواهد شد. دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اظهارات اقتصادی: روند عملیاتی پیشرفت این منطقه یکی پس از دیگری با سرعت و جدیت در حال اجراست بطوریکه این منطقه پرشتاب ترین روزهای رشد خود را پشت سر نگه دارید.



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26545/مشاور-رییس-جمهور-در-جلسه-ستاد-توسعه-سواحل-مکران-اجرای-قانون-کنترل-سرمایه-آزاد-در-مکران-را-تسهیل-کرد
بستن   چاپ