حضور 275 شرکت داخلی و خارجی بیستمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق و فاضلاب
پنجشنبه 18 دي 1399 - 10:03:09

ایران مراسم نیوز: بیستمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور جمعا 275 شرکت داخلی و خارجی روزهای 23 تا 26 دی ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،به نقل از وزارت نیرو (پاون)، در این نمایشگاه‌ها که با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت 9 تا 17 هر روز دایر خواهد بود، تمامی ضوابط، شرایط و تمهیدات لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده است.
بیستمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران که از 23 تا 26 دی ماه و با حضور 200 شرکت داخلی و خارجی در تهران آغاز به کار خواهد کرد.
این نمایشگاه‌ با حضور یک شرکت خارجی و 199 شرکت داخلی در وسعت 800 متر مربع که شامل 12 هزار و 945 متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و 12 متر مربع فضای سرپوشیده خارجی است، از ساعت 9 تا 17 دایر خواهد بود.
در این نمایشگاه، کالاهایی در بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه خواهد شد.
همچنین شانزدهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور 75 شرکت داخلی روزهای 23 تا 26 دی ماه دایر خواهد شد.
در این نمایشگاه که شامل 2400 متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و 100 متر فضای باز است، کالاهایی در بخش‌های لوله و اتصالات پلیمری، تصفیه، فیلتراسیون و آب شیرین‌کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، کارفرما، مشاوران، پیمانکاران، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، سیستم‌های اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی و آب و فاضلاب، تجهیزات صنعتی، لوله و اتصالات به نمایش گذاشته می‌شود.
بازدیدها از این نمایشگاه فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت آب و برق بوده و برای عموم آزاد نیست.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26503/حضور-275-شرکت-داخلی-و-خارجی-بیستمین-نمایشگاه-تخصصی-بین‌المللی-صنعت-برق-و-فاضلاب
بستن   چاپ