پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی شهرهوشمند برپا می‌شود
چهارشنبه 17 دي 1399 - 11:29:02

ایران مراسم نیوز: پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در دومین نمایشگاه بین‌المللی شهرهوشمند با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند از 5 تا 7 بهمن ماه 1399 سال جاری با حضور فناوران، شرکت‌ها و علاقه‌مندان حوزه شهر هوشمند در مصلای تهران برگزار می‌شود و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به نمایش محصولات و توانمندی‌های خود بپردازند.

شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مند برای حضور در این پاویون می‌توانند تا تاریخ 18 دی ماه 1399 برای پیش ثبت‌نام به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی   ghazal.inif.irمراجعه و یا با شماره تلفن 02166871259 داخلی 101 مجری پاویون تماس برقرار کنند.
لازم به ذکر است برپایی پاویون‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان است که طی آن شرکت‌های منتخب می‌توانند از تخفیف 90 درصدی در تامین هزینه‌های مربوط به شرکت در نمایشگاه‌ها برخوردار شوند و به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشور و هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی و همچنین برگزاری جلسات مذاکرت تجاری با مشتریان بزرگ، بخشی از خدماتی است که در این پاویون‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌‌شود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26493/پاویون-شرکت‌های-دانش‌بنیان-در-نمایشگاه-بین‌المللی-شهرهوشمند-برپا-می‌شود
بستن   چاپ