جلسه تخصصی کمیته های ستاد اکسپو 2020 دبی برگزار شد
چهارشنبه 17 دي 1399 - 09:49:16

ایران مراسم نیوز: نشستی با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه ها و اعضای ستاد اکسپو و مسئولین کمیته های تخصصی ستاد اکسپو 2020 دبی در جهت هم افزایی و هماهنگی های بیشتر در تالار اصفهان محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، در این جلسه کمیته های شش گانه ستاد اکسپوی 2020 دبی با موضوع تبیین اهداف کمیته ها در جهت هم افزایی و هماهنگی بیشتر گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی خود را بصورت پاورپوینت ارائه و تشریح کردند.

در ابتدای جلسه مرتضی دیلان دبیر و عضو ستاد اکسپو دبی گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در خصوص بروز رسانی و ارائه اطلاعات تکمیلی  به کمیته ها به تفکیک ، تهیه و ارائه پاور پوینت معرفی اکسپو ، انفوگرافیک ، اهداف ، چشم انداز و برنامه ها و ظرفیت های موجود ، شاخصهای اختصاصی سناریوی بازدید با هدف تبیین برنامه ها و شرح وظایف کمیته ها ارائه نمود.

 در ادامه جلسه دکتر حسن زمانی ضمن تشکر از برگزاری جلسه مذکور و ارائه گزارش های کاربردی مسئولین کمیته ها اظهار داشت: فعالیت ها و اقدامات متعددی که تاکنون جنبه اجرایی پیدا ننموده است با الویت بندی مناسب و در اسرع وقت بایستی اقدامات اشاره شده ذیل در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی شود.

1-تبیین محورهای اساسی و عملیاتی برای هریک از کمیته ها در جلسات ستاد اکسپو و ابلاغ رسمی به مسئولین کمیته ها جهت اجرا و ارائه گزارش به دبیرخانه اکسپو.

2-ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های دستگاه های مرتبط با شرح فعالیت کمیته ها.

3- تشکیل جلسات فی مابین مسئولین کمیته ها با هدف هم افزایی و جلوگیری از تداخل شرح فعالیت و وظایف کمیته ها و تسریع در تهیه محتوا.

در  این نشست  هر یک از مسئولین کمیته های شش گانه در قالب پاورپوینت و اسلاید گزارشی از اقدامات صورت گرفته ، برنامه ها و اهداف مورد نظرکمیته خود را بر اساس جدول زمانبدی از پیش تعیین شده ارائه نمودند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26471/جلسه-تخصصی-کمیته-های-ستاد-اکسپو-2020-دبی-برگزار-شد
بستن   چاپ